Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem as TS:

Ik heb een KPN ID aangemaakt met mijn huidige e-mailadres, toen een verhuizing doorgegeven, ging allemaal soepel.

Echter nu is het nieuwe modem naar het nieuwe adres gestuurd, en blijkbaar had ik dit kunnen weten omdat er een e-mail waar dat in staat, is gestuurd naar ‘mijn e-mailadres’, maar dat is een @telfort.nl adres welke ik nooit heb gebruikt. Dit @teflort-adres staat op mijn facturen.

Het KPN ID is meer dan 2 weken geleden aangemaakt met mijn huidige e-mailadres, en dat is dus niet automatisch doorgezet op de factuur (en voor verdere communicatie), want daarvoor wordt nog het oude @telfort.nl emailadres gebruikt, welke ik niet kan wijzigen in Mijn Profiel, want daar kan ik alleen mijn KPN ID-emailadres wijzigen.

De helpdesk-collega van KPN die ik net sprak zei dat ik wel degelijk mijn factuur-emailadres kan wijzigen in Mijn Profiel, maar ik kan nergens vinden waar, helaas.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Wat raar dat dit hele oude mailadres ineens tevoorschijn is gekomen @Frits23 🤔

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Dank voor je reactie.

Ik denk dat de titel van dit topic beter omschreven kan worden als””Bestaande klanten die een KPN ID aanmaken met een e-mailadres anders dan reeds bekend bij KPN kunnen het reeds bestaande e-mailadres niet wijzigen” of iets dergelijks, want ik ben meer topics tegengekomen met dit probleem.

Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel. Hoop dat je er zo uitkomt.

 


Bedankt @Frits23,

Je kom eerder via MijnKPN je contactgegevens aanpassen, deze optie lijkt er nu echter niet meer te zijn (ik heb even gespiekt in m'n eigen account). Aangezien dit jou zelf nu echt niet gaat lukken, heb ik hem aangepast! Vanaf nu zou alle communicatie naar het mailadres van je KPN ID toe moeten gaan 🙂


Dankje, @Maja_ !


Graag gedaan!

Mocht het toch weer mis gaan, laat het me dan vooral weten zodat ik er nog weer achteraan kan gaan voor je!