Skip to main content

Ik krijg geen kpn id aangemaakt omdat er volgens de kpn een id van mijn naam bestaat maar dat is onder een oud klantnummer aangemaakt.

Hoe nu verder…….

Hi @Peter de Geus, hopelijk kan ik je hier heel snel mee verder helpen, het werkt volgens mij precies andersom dan jij denkt :wink:

Een KPN ID maak je aan met een emailadres, en vervolgens kan je daar klantnummers onder koppelen. Als een klantnummer niet meer van toepassing is omdat een abonnement op is geheven, kan je dat klantnummer verwijderen van je KPN ID. Als je een nieuw/extra abonnement afsluit, kan je dat klantnummer juist weer toevoegen aan je al bestaande KPN ID.

Aangezien jij al een KPN ID hebt met je mailadres, zou je daar mee in moeten kunnen loggen en je nieuwe klantnummer toevoegen zodat je er weer gebruik van kunt maken :blush: Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kan je er voor kiezen om een nieuw wachtwoord aan te maken!


Hi Maja,

Ik kan inloggen met mijn oude ID alleen zie ik mijn nieuwe bestelling niet staan die binnenkort voor de overgang zorgt van Ziggo naar KPN!

Groetjes Peter.


Ah, top dat het inloggen goed gaat, dat is het halve werk!

Is het je wel ook gelukt om je nieuwe klantnummer toe te voegen?


Nee Maja, die mogelijkheid is er niet!


Jammer @Peter de Geus, dit zou zonder problemen moeten lukken. Probeer je dit via de app of via MijnKPN op onze website? Als je het via de app probeert, vind je de optie onder het kopje 'profiel’ en dan ‘abonnementen’.


Beste Maja ik heb beiden geprobeerd maar het werkt niet ik wacht wel tot de monteur alles komt aansluiten.

Bedankt voor je hulp.

Groetjes Peter.


Dat is uiteraard ook helemaal prima @Peter de Geus, mocht je op een later moment nog weer vragen hebben over MijnKPN of iets anders, dan hoor ik ze graag :relaxed: