Skip to main content

Heb gisteren tel contact gehad met een van KPN medewerkers voor het volgende:

  • ivm scheiding mijn mobiel nummer verhuisd naar nieuw adres enĀ loskoppelen van ex-partner
  • abo aangevuld met nieuw internet en tv welke over 2 wk wordt geinstalleerd

Voor mezelf wil ik nu een nieuw KPN ID aanmaken tbv gebruik van de MijnKPN app.Ā 

Helaas lukt dat niet. Ik vul de velden compleet in,

maar onderaan blijft de button ā€œaccount aanmakenā€ inactief.Ā 
Ā 

Ik dacht dat het te maken zou hebbenĀ dat mijn telefoonnummer nog als product onder het MijnKPN hing van ex-partner en daaruit is het product inmiddels verwijderd. Dat heeft niet geholpen helaas.Ā 

Heb je het ook al eens op een ander apparaat (andere browser) geprobeerd?


Hoi @MSV2012, welkomĀ bij ons op het forum. Ik snap je dat je in dat geval een nieuw KPN ID wilt aanmaken. Het aanmaken van een KPN ID staat los van de producten die je er aan wilt koppelen.

Heb je wjb's tip al kunnen proberen? Ik ben ook benieuwd of er meer in beeld staat. Op het screenshot staat alleen 2x een ingevuld wachtwoord en de knop, maar staat er ook iets bij de gebruikersnaam? Daar kan bijvoorbeeld een melding bij staan dat er al een KPN ID bestaat met dat e-mailadres, als dat zo is kan dat de oorzaak zijn. Kan je er meer over vertellen?


Hi Jasper,

Helaas geen melding mbt bestaat al oid. De button ā€œaccountā€ aanmaken blijft inactief.Ā 


Heb je de andere genoemde tips ook al kunnen proberen, zoals de andere browser? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.


Hoewel dit voor de topicstarter waarschijnlijk niet geldt omdat dit zo te zien om safari gaat, wil ik toch even de tip/suggestie meegeven voor anderen die hier eventueel tegen aan lopenĀ om ook de adblockers (bijvoorbeeld adblock plus of ublock) even uit te zetten, dit heeft bij mij geholpen.