Skip to main content

Hallo KPN,

 

Wanneer ik een KPN ID wil aanmaken krijg ik elke keer een foutmelding bij het invoeren van mijn email adres. Heb mijn email gecontroleerd die klopt wel.

Goedenavond,

Ik probeerde net m'n KPN ID aan te maken maar kreeg de foutmelding '’Geen geldig e-mailadres'’

Kan dit a.u.b. zo snel mogelijk opgelost worden, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


 

 


Hoi @AVG93 ,

Je kunt hier anders  jouw KPN e-mailadres vermelden. 

Dus b.v. : xxxxxxxxx@kpnmail.nl 

 


Dit is mijn standaard email adres

***

Hierop krijg alle mails binnen maar kan er geen KPNID mee aanmaken.4

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy


Ik bedoel niet in dit topic, maar in het invulscherm.


Ik heb verder geen ander email adres


Dat streepje achter jouw naam, is dat wel juist? 
 

Iedere Internet-abonnee van KPN heeft ook een E-mailadres van KPN of één van de voorlopers (Freeler, Hetnet enz.) 

Heb je geen internet van KPN? Mogelijk heeft iemand anders bij jou thuis een E-mailadres wat je kunt gebruiken voor deze registratie.


Hallo @AVG93, welkom! Wat bijzonder dat het niet lukt met het aanmelden! Ik heb het idee dat het inderdaad aan dat streepje ligt. Ik ga er intern eens achteraan en laat het je weten zodra ik meer informatie heb. 


@ErikPieter welkom! Ik heb jouw topic even samengevoegd met die van @AVG93. Jullie lopen tegen hetzelfde probleem aan. Zodra ik meer informatie heb, kom ik hierop terug!


Marcia_ schrijft: Ik heb het idee dat het inderdaad aan dat streepje ligt.

Het valt inderdaad op dat bij beide meldingen hier er sprake is van een - voor het @. Zie de screenshots.

Als je een vaste aansluiting bij kpn hebt heb je sowieso een @kpnmail.nl emailadres.


Ik heb van KPN geen mail ontvangen met een @KPNmail.nl emailadres, het internet en tv heb ik allebei afgesloten bij KPN. De woont geen extra persoon in het huis waarvan het email adres gebruikt van kan worden.


@AVG93

Dan kan het niet anders of dat je van KPN ooit een e-mailadres hebt toegewezen gekregen. 

Wellicht kan Marcia dat e-mailadres voor jou achterhalen op basis van jouw klantgegevens. 

Vul daarvoor jouw volledige forumprofiel voor zover je dat nog niet gedaan hebt. 

 


Ik zal jouw KPN e-mailadres in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Mocht je dan direct een KPN ID aan willen maken, bijvoorbeeld i.v.m. een wijziging, dan kan dat. Niettemin zou ik willen dat het werkt met je ‘eigen’ e-mailadres, dus zodra ik iets van mijn collega's hoor, laat ik het weten.


Ik heb inmiddels een vrij duidelijk bericht teruggekregen: in verband met beveiligingsredenen hebben we er voor gekozen om e-mailadressen met een streepje voor de @ niet toe te staan. Betekent dat jullie toch een ander e-mailadres zullen moeten kiezen, @AVG93 en @ErikPieter. Mijn excuses voor het ongemak!


@Marcia_ 

Heb je bij  @ErikPieter ook zijn KPN-emailadres in zijn profiel gezet? Wat dan kan hij ook verder…

 


Goed dat je het zegt! Zou je je forumprofiel met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) aan willen vullen als jij dat wilt, @ErikPieter? Ik zie dat je dit forumprofiel aangemaakt hebt met nog weer een ander e-mailadres. Die kan je ook gebruiken voor je KPN ID. 


Marcia schreef: als jij dat wilt, ErikPieter? Ik zie dat je dit forumprofiel aangemaakt hebt met nog weer een ander e-mailadres. Die kan je ook gebruiken voor je KPN ID. 

Als ie inlogt met Facebook dan is dat dat adres. Log je nu al in zonder facebook dan heb je voor het forum het KPN ID al aangemaakt. Log je dan in via de link MijnKPN (hier bovenaan de site) dan kun je direct verder met jouw KPN ACCOUNT.

Als je een Android telefoon hebt heb je een google account. Dat is dan ook een gmail adres.