Skip to main content

Beste,

Ik heb vorig jaar een telefoonabonnement bij KPN afgesloten en doordat ik toen problemen had met mijn KPN ID (had betrekking op het adres waar wij samen woonde), heb ik toen mijn abonnement onder mijn toenmalige vriendin haar account moeten zetten zodat ik het verbruik e.d. wel kon inzien.

Ik woon nu sinds enkele dagen alleen, maar nu krijg ik alsnog de foutmelding die ik toen kreeg ‘Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw’. Dit krijg ik op verschillende apparaten/webs te zien, waar ik probeer in te loggen.
 

Ik zou graag mijn eigen account willen inrichten zodat ik nu mijn thuis abonnement en mobiel abonnement onder mijn eigen KPN ID in mijnKPN kan zetten. 


Kan het zijn dat er iets vanuit KPN mijn inloggen verstoort? Of kan ik nog andere opties proberen?

MvG,

Tom

Hallo @Tom De Vos 

 

Je krijgt dus die melding als je probeert in te loggen in MijnKPN met je KPN ID?
Lukt het met dat KPN ID wel om in te loggen op dit forum of gebruik je daar facebook voor?

Je kan proberen of inloggen op MijnKPN wel werkt via een nieuw KPN ID, je zal daar dan een ander e-mailadres voor moeten gebruiken, dat mag ook een niet KPN e-mailadres zijn zoals @outlook.com en @gmail.com.


Goedemiddag @GeSp

Ik heb een ander mailadres gebruikt en hierbij geeft die geen storing meer.

 

Erg bedankt voor de snelle reactie, ik kan nu beide abonnementen inzien onder mijn eigen naam.

 


Reageer