goedemiddag
ik was klant van telfort maar nu wil ik me abbonement koppelen aan kpn maar ik krijg geen code toegestuurd dus hoe moet ik nu het koppelen dan? of gaat het nog via telfort toevallig? ik hoop snel iets te horen
goedemiddag
ik was klant van telfort maar nu wil ik me abbonement koppelen aan kpn maar ik krijg geen code toegestuurd dus hoe moet ik nu het koppelen dan? of gaat het nog via telfort toevallig? ik hoop snel iets te horen
Welkom
alleen de mobiele abo's zijn naar KPN overgezet, de thuisabo's komen pas in de loop van dit jaar aan de beurt, daarom lukt het ook (nog) niet om een thuis-abo van Telfort binnen KPN ID te koppelen.
Hoi
Wat voor abonnement heb je, waar je vraag over gaat? Wat
De Thuis abonnementen volgen later dit jaar, dus als je nog een Thuis abonnement hebt van Telfort, dan ontvang je daarover meer informatie zo gauw dat er aan zit te komen. Je kan tot die tijd gewoon Mijn Telfort voor thuis blijven gebruiken. En mocht je vragen hebben over Telfort abonnementen, dan kan je daarvoor nog terecht op het Telfort Forum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.