Skip to main content

goedemiddag 

 

ik was klant van telfort maar nu wil ik me abbonement koppelen aan kpn maar ik krijg geen code toegestuurd dus hoe moet ik nu het koppelen dan? of gaat het nog via telfort toevallig? ik hoop snel iets te horen

Welkom @marcodekker40 

alleen de mobiele abo's zijn naar KPN overgezet, de thuisabo's komen pas in de loop van dit jaar aan de beurt, daarom lukt het ook (nog) niet om een thuis-abo  van Telfort binnen KPN ID te koppelen.


Hoi @marcodekker40, welkom hier op het KPN forum! Ik begrijp dat het nog niet wil lukken met MijnKPN, we helpen je hier graag verder.

Wat voor abonnement heb je, waar je vraag over gaat? Wat @Tycha aangeeft klopt helemaal. De mobiele abonnementen van Telfort zijn onlangs overgezet naar KPN, dus deze abonnementen kan je al bekijken in MijnKPN. Dat kan je doen door in te loggen met jouw Mijn Telfort gegevens (het Telfort ID).

De Thuis abonnementen volgen later dit jaar, dus als je nog een Thuis abonnement hebt van Telfort, dan ontvang je daarover meer informatie zo gauw dat er aan zit te komen. Je kan tot die tijd gewoon Mijn Telfort voor thuis blijven gebruiken. En mocht je vragen hebben over Telfort abonnementen, dan kan je daarvoor nog terecht op het Telfort Forum :slight_smile: