Skip to main content

Heb in mijn account op mijn kpn het abonnement van mijn ouders thuis en mobiel en ons eigen abonnement thuis en mobiel staan.

Maar als ik in de app van mijn kpn op  het kopje voordeel abonnement klik staat er aleen van mijn ouders welke voordelen hun hebben.

Onze gegevens staan er niet bij, nu is mijn vraag hoe kan ik deze inzien en toevoegen zodat ik deze ook kan bekijken?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hallo @Emiel1991 ,

Je kunt de abonnementen in Mijn KPN maar via één KPN-ID inzien. Je kunt via jouw MijnKPN jouw mobiel-abonnement toevoegen via producten, maar dan verdwijnt het weer in de app bij jouw ouders.    

Twijfel je eraan of je wel gebruik maakt van jouw voordelen? Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Daar krijg je een melding als het voordeel al loopt en zo niet ; Dan wordt de aanvraag binnenkort na jouw melding in behandeling genomen. 


het is ook 1 kpnid maar ik beheer daar in het gedeelte van mijn ouders hun thuis en mobiele nummer

En dat van mezelf thuis en mijn eigen mobiele nummer

Als ik de stappen volg die jij noemt kan ik inderdaad de voordelen zien die mijn ouders hebben.

Mijn eigen voordelen kan ik hier dus niet zien?

Hoe kan ik dan de voordelen zien op mijn eigen adres?


Ik denk dat het verstandig is om het abonnement van je ouders er uit te gooien en dat onder te brengen in een apart MijnKPN account. 


Je moet voor jezelf een eigen KPN-ID aanmaken. Daarop komen dan jouw producten te staan, zodra je daar jouw producten aan toevoegt. Jouw producten verdwijnen dan op de app van jouw ouders. De producten van jouw ouders op hun adres blijven dan lopen via hun KPN-ID. En geef het beheer van de KPN-ID van jouw ouders gewoon aan hun als dat mogelijk is. 


Hallo @Emiel1991 Is het inmiddels opgelost, met de goede tips van Noordzee en Nick?