Skip to main content

Ik wil graag mijn KPNID verwijderen maar dat kan nergens. Heel vreemd want er zijn geen producten aan mijn ID gekoppeld. Ik heb gebeld met KPN en die zeggen dat het via dit Forum moet?!?!?:disappointed_relieved: Dat is toch ontzettend raar?? Maak gewoon een verwijder knopā€¦.maar goed omdat jullie het willen hierbij de vraag ā€œwillen jullie aub mijn KPN ID verwijderen?ā€

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@KPNIDverwijderenĀ Natuurlijk wil ik dat. Zou je hetĀ ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ veld van jouw KPN Forum profiel het e-mailadres waarmee je inlogt (KPNID) willen achterlaten. Ik zal het account voor jou laten verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?Ā Ik hoor graag van je!


Snelle reactie @Vikash. Fijn! Blijf het wel een hele vreemde manier vinden om dit te doenā€¦.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Jouw KPN ID zal binnenkort verwijderd worden.Ā :relaxed:


Helemaal fijn. Enig idee hoe lang dit duurt?


Jouw KPN ID wordt zo snel mogelijk verwijderd. Helaas kan ik niet aangeven hoelang dit exact gaat duren, omdat ik het zelf niet kan verwijderen voor jou.Ā 


Reageer