Skip to main content
Antwoord

KPN ID Verwijderen

• December 19, 2020
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KPN,

Zou u alstublieft mijn KPN ID en mijn forumaccount willen verwijderen, mijn email is ***************@gmail.com.

Dank u 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Rebecca, welkom hier. 

Bij deze is je forumaccount verwijderd, je KPN ID zal in de komende dagen worden verwijderd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2020

Hi Rebecca, welkom hier. 

Bij deze is je forumaccount verwijderd, je KPN ID zal in de komende dagen worden verwijderd. 

myholidaymood
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Hallo, 

Ik wil graag een nieuwe KPN ID aanmaken ivm met een niet laden van mij  producten en omdat ik maar 1 prive mail heb. Medewerker heb ik hierover gesproken inmiddels en verwees mij naar hier door.

Email: ***

Alvast bedankt!

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

• December 22, 2020

@myholidaymood , Ik snap dat je het niet erg vind dat iedereen je E-mail adres kan lezen en misbruiken, maar als je liever geen spam wilt zou ik het even weghalen en in je profiel plaatsen onder een veld waar privé bij staat.

3 puntjes onder en bewerk kun je je bericht aanpassen.

myholidaymood
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

Hallo, 

Ik wil graag een nieuwe KPN ID aanmaken ivm met een niet laden van mij  producten en omdat ik maar 1 prive mail heb. Medewerker heb ik hierover gesproken inmiddels en verwees mij naar hier door.

Alvast bedankt!

myholidaymood
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Je kunt gewoon rechtsboven op beginoagina van het forum inloggen met je MijnKPN gegevens en dan een profiel aanmaken. 

PS Haal even je mailadres weg. Dat kan alleen maar tot.misbruik of spam leiden. 

• December 23, 2020

@SledgehammerNL Dat mail adres weghalen gaat niet meer, heb er gisteren al voor gewaarschuwd, na 1 uur is het over en geblokkeerd om berichten aan te passen, zal dus een mod moeten doen als die tijd heeft.:wink:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 26, 2020

Ik heb dit doorgezet.