Skip to main content
Vraag

KPN ID voor derde keer gehackt en ongewenst Netflix Premium abonnement afgesloten

• March 4, 2026
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Mijn KPN ID is voor de derde keer gehackt en weer is een Neflix premium abonnement afgesloten. Hoe kan dit KPN? Ik heb inmiddels al 3 x mn mail adres en wachtwoord veranderd. Als ik zelf in wil loggen krijg ik een code op mijn telefoon. Deze heb ik niet gekregen toen blijkbaar iemand mijn account hackte. Jullie moeten hier echt iets aan gaan doen want dit kan echt niet. Telkens liggen dan ook mijn gegevens op straat. Wat moet ik nu doen?

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 4, 2026

Na de hack, staan dan je kpn producten nog in je profiel of zijn deze weg ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@SaraRailey. Welkom op de community! Wat vervelend en zeker erg frustrerend dat jouw KPN ID voor de derde keer is gehackt en er opnieuw een ongewenst Netflix Premium abonnement is afgesloten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je hierdoor onveilig voelt en dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Het klopt dat het systeem bij een normale login een code naar je telefoon stuurt, maar kwaadwillenden die toegang krijgen, kunnen soms een manier vinden om dit te omzeilen. Het is dus goed dat je al je e-mailadres en wachtwoord meerdere keren hebt gewijzigd, dat is echt een belangrijke eerste stap.

Wat je nu het beste kunt doen:

• Controleer of je KPN ID volledig is beveiligd. Zorg dat je twee-factor-authenticatie actief is en gebruik een uniek, sterk wachtwoord dat je nergens anders gebruikt.

• Controleer je betaalgegevens en zorg dat er geen verdere ongewenste abonnementen lopen. 

• Houd je e-mail en telefoonnummers bij waarop KPN je kan bereiken voor verificatie.

• Neem contact op met de klantenservice. Leg uit dat je account herhaaldelijk is gehackt en dat er ongewenste abonnementen zijn afgesloten. Zij kunnen dit intern doorzetten voor verder onderzoek

Ik hoop dat je via de klantenservice snel je account veilig kunt stellen en dat deze herhaaldelijke hacks stoppen.

Â