Skip to main content

Wij zitten vanaf 21-12 op KPN glasvezel. Het lukt mij niet om KPN Thuis te koppelen aan mijn KPN ID. Ik krijg steeds de foutmelding dat mijn abonnement niet gevonden kan worden. Kan dit svp nagekeken worden?

Hi Knaagdier, welkom hier. 

Gebruik je wel het juiste 10-cijferige klantnummer? Een veelgemaakte fout is dat er word geprobeerd om het itv abonneenummer in te vullen. Je klantnummer kun je op je factuur factuur en op je bevestiging.  


Ik heb inderdaad het 10 cijferige nummer gebruikt, wat ik door heb gekregen. Zelfs als ik probeer te registreren als ik direct verbonden ben met het netwerk thuis, wil het niet lukken met het invullen van de laatste drie cijfers van het rekeningnummer. 


Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet en je profiel willen aanvullen inclusief de laatste 3 cijfers van je bankrekening? 


Ik krijg deze melding; ik heb mijn profiel aangepast.

 


Dankjewel, ik zie echter dat het rekeningnummer niet klopt. 

Ik zie hier een ING-nummer eindigend op 6. Herken je dit? 

 


Dat rekeningnummer bestaat niet meer. Ik had al zo’n vermoeden, er stond bij de aanvraag ook al een oud e-mailadres, dat hebben wij al telefonisch gewijzigd. Wij zijn namelijk enkele jaren geleden ook klant geweest. Wij hebben nu een SNS rekening. 

Ik zal wel even contact opnemen met de klantenservice, blijkbaar worden een oud en een nieuw account door elkaar gehaald. 


Dat rekeningnummer bestaat niet meer. Ik had al zo’n vermoeden, er stond bij de aanvraag ook al een oud e-mailadres, dat hebben wij al telefonisch gewijzigd. Wij zijn namelijk enkele jaren geleden ook klant geweest. Wij hebben nu een SNS rekening. 

Ik zal wel even contact opnemen met de klantenservice, blijkbaar worden een oud en een nieuw account door elkaar gehaald. 

Dat is niet nodig. Dat kan ik voor je in orde maken. Stuur je me een privébericht met het juiste rekeningnummer? Laat je me hier ook even weten wanneer je dit hebt gedaan? 


Het onjuiste oude rekeningnummer bleek het euvel. Ik heb inmiddels al telefonisch contact gehad met de klantenservice, na het aanpassen van het rekeningnummer kon ik direct mijn abonnement koppelen en is alles zichtbaar in de kpn id. Al met al opgelost!


Fijn om te lezen.