Skip to main content

Ik heb onlangs mijn mailadres gewijzigd in MIJN KPN. Nu ontvang ik nog steeds nieuwsbrieven op mijn oude mailadres. Ik heb de privacy gegevens gecheckt bij KPN ID / Thuis / Mobiel. 

Bij KPN ID en Mobiel staat mijn nieuwe mailadres.

Alleen bij Thuis staat nog op mijn oude mailadres en ontvang ik daarom de nieuwsbrief nog op dat mailadres. Hoe kan ik dit wijzigen?

Hallo @Mootje76! Zo te lezen heb je alles al gecontroleerd… Ik zag dat jij al klantgegevens ingevuld hebt in jouw profiel en op basis daarvan heb ik het e-mailadres voor je aangepast! Klopt alles nu met hoe het hoort te zijn?

 


Beste @Shyrin_ , ik heb een check gedaan en het staat nu allemaal goed. Dank je wel. 

 


@Shyrin_ ik krijg vandaag een mail met de factuur voor Cloud-diensten. Deze komt ook nog binnen op mijn oude mailadres (*********). Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze ook op mijn nieuwe mailadres (**********) binnenkomt?

Alle instellingen staan op het juiste mailadres.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb jouw e-mailadressen verwijderd: ze staan namelijk openbaar.

Cloud-diensten vallen onder KPN Zakelijk, dat kan ik helaas niet voor je aanpassen. Als je dat zelf niet kunt aanpassen via MijnKPN, dan raad ik je aan om te bellen met de klantenservice van KPN Zakelijk: 0800 0403. Je kunt ook een chat opstarten via hun contactpagina!