Ik wil KPN Veilig voor 5 apparaten toevoegen. Ik krijg dezelfde mededeling als de topic starter.
Ik heb gebeld en dit komt omdat mijn mobiel overgezet gaat worden van Vodafone naar KPN.
Maar dit gebeurt pas op 10 mei! Is het nu echt niet mogelijk om voor die tijd dit KPN Veilig toe te voegen? Een beetje vreemd als je het mij vraagt.
*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
KPN veilig voor 5 apparaten aanvragen
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag Alfons, bedankt voor je berichtje!
Omdat je jouw gegevens al hebt ingevuld, heb ik meteen even voor je gekeken. Dit heeft namelijk echt niks te maken met je mobiele overstap, dat gaat via andere programma's en kan dus niet in de weg liggen (behalve aanvraag voor KPN Compleet, maar dat is vaak binnen een week geregeld). Ik zie dat je op 12 maart sneller internet 500/500 hebt aangevraagd. Dit gaat uiterlijk 28 maart, volgende week donderdag, in. Dit houdt op het moment de aanvraag voor KPN Veilig tegen! Wanneer dat toegevoegd is, kan je KPN Veilig aanvragen. Het is dus nog even geduld hebben tot deze openstaande order op gereed staat.
Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag 😉
Bekijk origineelOmdat je jouw gegevens al hebt ingevuld, heb ik meteen even voor je gekeken. Dit heeft namelijk echt niks te maken met je mobiele overstap, dat gaat via andere programma's en kan dus niet in de weg liggen (behalve aanvraag voor KPN Compleet, maar dat is vaak binnen een week geregeld). Ik zie dat je op 12 maart sneller internet 500/500 hebt aangevraagd. Dit gaat uiterlijk 28 maart, volgende week donderdag, in. Dit houdt op het moment de aanvraag voor KPN Veilig tegen! Wanneer dat toegevoegd is, kan je KPN Veilig aanvragen. Het is dus nog even geduld hebben tot deze openstaande order op gereed staat.
Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.