Skip to main content

Zeg team, wat zitten jullie te prutsen. 5 minuten geleden komt er ineens een venster waarin ik cookies moet kiezen. Ik zag op het forum dat een paar mensen daar niet blij van werden. Vervolgens zie ik een reactie van KPN met als gevolg dat die cookie vraag weg is maar de gekoppelde producten ook. Zet dus svp een backup terug van voor het cookie gestuntel.

Mijn gekoppelde producten waren KPN compleet thuis en 3 mobiele telefoons. 


Dus ik wil graag zo snel mogelijk terug naar zoals het hoort voordat de nieuwe maand begint. 


En ook heel bijzonder dat ik al 35 minuten op een reactie wacht van KPN


Hoi @KPN app wist mijn producten 

De moderators hebben het nogal druk, maar melden zich doorgaans na 24 a 48 uur.
Overigens is dit niet een Live chat met KPN.
Als u direct contact wil dan kunt u beter bellen.


​​

Hoi  @KPN app wist mijn producten    , 

Je kunt ook eerst even proberen om zelf jouw producten weer toe te voegen. 

Dit kan sinds kort via de app, maar het kan ook via de de internetversie van Mijn KPN. 

Je kunt dan inloggen met jouw KPN-ID

Klik op producten en dan op toevoegen. 


Nouja zeg, gekker moet het niet worden. Jullie moderators slopen iets, weet niet hoe te herstellen en dan zegt persoon noordzee; zet het zelf maar terug. 

Dit krijgt gevolgen.


@KPN app wist mijn producten

Het gaat slechts om een weergave in een app. Het is niet zo dat nu al die abonnementen van jouw naam af zijn. Probeer daarom even om de producten zelf weer te registreren in Mijn KPN. 


Is het niet eerlijker dat JULLIE het terugzetten?


Persoon noordzee, u stuurt aan op het beeindigen van mijn pakket bij KPN. Zou uw baas daar blij mee zijn?.

Ik ga morgen pas bellen want als ik dat vandaag doe gaat er een helpdeskmedewerkster huilend naar huis.


Beste @KPN app wist mijn producten, welkom op het forum. Hier word je niet alleen te woord gestaan door de KPN klantenservice (moderators), maar ook door klanten die het leuk vinden om andere klanten te helpen. Noordzee en Genetic zijn hier twee van. Wij, en de meeste klanten, waarderen hun hulp en snelle reacties ontzettend. 

 

Zoals Genetic aangeeft, is dit een forum en geen live chat. Wij beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst. Het is op dit moment erg druk op het forum en je kunt binnen 5 dagen op een inhoudelijke reactie rekenen. In de tussentijd kan je inderdaad ook telefonisch contact opnemen als je dit liever wilt. Mijn collega's staan je graag te woord. Wel wil ik je op het hart drukken dat mijn collega's en ik gewoon mensen zijn met een baan in de klantenservice. Ik kan je verzekeren dat je meer kans hebt om goed geholpen te worden als je rustig uitlegt wat er aan de hand is dan dat je erin gaat met de instelling ‘als ik nu bel gaat er een helpdeskmedewerkster huilend naar huis’. 


@KPN app wist mijn producten .  Is het gelukt om jouw probleem op te lossen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.