Skip to main content

Wij hebben een kpn hussel abonnement alleen moeten wij nu aanmelden op compleet alleen mijn nummer is nog niet omgezet kan ik na dat hun compleet zijn die ook nog apart compleet worden en toegevoegd worden daaraan?

Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Wat wilt u precies bereiken?


Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Wat wilt u precies bereiken?

Wij willen mbs delen alleen moeten wij dan een huishouden aanmaken me alles op hetzelfde adres. Dat laatste hebben we al gedaan 


Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Wat wilt u precies bereiken?

Wij willen mbs delen alleen moeten wij dan een huishouden aanmaken me alles op hetzelfde adres. Dat laatste hebben we al gedaan 

Als je de mobiele abonnementen in MijnKPN of de app onder elkaar hebt staan, dan zou mb's delen moeten kunnen lijkt mij. Tenzij daar een oud-Telfort abonnement bij zit. Daarmee kun je geen mb's delen.


Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Wat wilt u precies bereiken?

Wij willen mbs delen alleen moeten wij dan een huishouden aanmaken me alles op hetzelfde adres. Dat laatste hebben we al gedaan 

Als je de mobiele abonnementen in MijnKPN of de app onder elkaar hebt staan, dan zou mb's delen moeten kunnen lijkt mij. Tenzij daar een oud-Telfort abonnement bij zit. Daarmee kun je geen mb's delen.

Dit is niet het geval er staat dan dat er een huishouden aangemaakt moet worden voor mbs te delen


Goedemiddag @Mike1002, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan jouw registratie wat betreft abonnementen die in aanmerking komen voor de voordelen altijd uitbreiden met nieuwe abonnementen mits deze op hetzelfde adres staat geregistreerd.. Voeg het abonnement gewoon toe via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm wanneer het nummer is overgezet naar KPN en binnen enkele dagen zal dat nummer ook de voordelen ontvangen! Telfort heeft wel wat andere voordelen, zoals hierboven al genoemd is.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


@Mike1002 is het nog gelukt met het aanmelden van de voordelen. Of gaat dit pas gebeuren in de toekomst?:blush:


Reageer