Skip to main content
Beantwoord

Mail en communicatie van KPN niet zichtbaar in mijn KPN

  • 1 July 2024
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik vroeg me af of de comunicatie die ik als klant van kpn ontvang per mail, ook kan in zien in mijn kpn.

Soms gooi ik een mail zonder goed te lezen weg, (mijn fout). Maar misschien handig als de klant comunicatie ook terug te vinden is in je mijn kpn account.

 

Mvgr

Eduard

Bepaalde mails worden inderdaad in MijnKPN bewaard @eduard-w 


Bedankt dan ga ik nog eens beter zoeken. Heb ze nog niet kunnen vinden.

 


Maar misschien handig als de klant comunicatie ook terug te vinden is in je mijn kpn account


Dat zou héél handig zijn, bijvoorbeeld een bevestiging van een aanvraag of je contract.
Ik ben helemaal voor, alleen is de app volgens mij nog niet zo ver 😅. Ik vraag het na!

 

In de MijnKPN app 👉🏟 onder Profiel (rechtsboven) 👉🏟 Berichten 

kun je al wel een aantal berichten vinden:


Welke e-mails zou je daar terug willen zien, @eduard-w ?


Hey @eduard-w, had je nog de vraag van mijn collega Shyrin gelezen? Als je nog suggesties hebt horen we dat graag. 


Bedankt ik ga daar kijken. Mails die ik zou willen zien zijn oa de mails met aanbiedingen en met de “kadootjes” 🙂.

 


Ik heb ze gevonden, ik was zelf vergeten om in de app te zoeken, ik had in mijn kpn gezocht. En daar kon ik niks terug vinden. Helaas staan in de app alleen de service berichten. Het niet kunnen terug zien van oa aanbiedings mailtjes is verder geen groot probleem. Was meer opzoek of het inderdaad mogelijk was om deze terug te zien. 


Dank @eduard-w, is in ieder geval wel iets waar we eens naar kunnen kijken natuurlijk. Wellicht dat het dan in de toekomst wel mogelijk wordt om ook aanbieding e-mails in MijnKPN zichtbaar te maken. 


Reageer