Skip to main content

In mijn KPN heb ik 6 mobiele abonnementen en een internet+tv abonnement staan.

Nu heb ik net een 7e mobiel abonnement afgesloten, maar die kan ik niet meer toevoegen aan mijn KPN.

Is er een mogelijkheid om toch MB`s te delen met dit nieuwe nummer?

Hallo @GewoonPeter 

 

Als het nieuwe abonnement op hetzelfde adres staat kan je deze hier aanmelden om er MB’s mee te kunnen delen:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Als je vanaf dat nummer MB's wilt delen zal je die aan een andere of nieuwe KPN ID moeten koppelen.

Waarom je hem niet aan je eigen KPN ID kan koppelen weet ik niet, ik kan nergens vinden dat er een maximum is, een beetje vreemd dat dit dan nergens vermeld wordt.

Kreeg jij een melding daarover te zien toen je dat probeerde?

 

Je kan trouwens dit Kennisbank artikel ook van alles vinden over MB’s delen:

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-voordelen-143/mb-s-delen-hoe-deel-je-mb-s-en-wat-als-het-niet-lukt-561126


Hallo GeSp,

 

bedankt voor je reactie.

ik krijg idd de melding dat het maximale aantal abonnementen is bereikt.

en op het forum staat sat je alleen via de MijnKPN app MB’s kan delen.

 


Hallo @GewoonPeter 

 

Ja, de deler moet een MijnKPN account hebben, maar de ontvangers hoeven niet allemaal aan dat MijnKPN account gekoppeld te zijn, de ontvangers kunnen gewoon een eigen MijnKPN account hebben of hoeven denk ik niet eens een MijnKPN account te hebben, zolang ze maar aangemeld zijn voor de husselvoordelen via de link in mijn vorige bericht.

 


Hallo GeSp,

 

Ik heb het geprobeerd met een mijnkpn account van de deler, maar dat lukt niet omdat die niet in mijn mijnkpn app staat.

Ik heb het abonnement nu wel kunnen koppelen aan mijn mijnkpn, omdat ze dit nieuwe abonnement aan een klantnummer van een bestaand abonnement hebben gekoppeld, alleen zie ik het nieuwe nummer niet bij het delen van de MB`s staan.

je kunt volgens mij maar met 5 andere nummers mb`s delen??


Hallo @GewoonPeter 

 

MB's delen kan met veel meer nummers, dat zal het probleem niet zijn.

Soms gaat het aanmelden van zo'n nummer voor Hussel voordelen wel eens fout, dat moet dan handmatig door de klantenservice (0800-0402) of een KPN medewerker (moderator) hier gedaan worden.

Als het geen haast heeft kan je wachten tot een moderator aan dit topic toe is, dan is het wel handig dat je vast je forumprofiel invult en daarin ook het nummer vermeld wat toegevoegd moet worden.

Alles waar (Privé) achter staat is alleen te zien door jou of een KPN medewerker.

Vermeld dan ook even als je het ingevuld hebt.


Hallo GeSp,

 

Bedankt voor je heldere tips!

Ik heb de klantenservice gebeld en het nummer is handmatig toegevoegd.

In eerste instantie kon het niet, maar toen ik refereerde aan jouw advies op het forum, was er plots wel een toevoeg knop.

Probleem opgelost dus.

 


Hallo @GewoonPeter 

 

Fijn dat de klantenservice het nummer (na enig aandringen) heeft kunnen toevoegen en je nu MB's kan delen.

Goed weekend verder.