Skip to main content

Heb net de nieuwe MijnKPN App ge-update (Android 11), echter werkt MB’s delen niet meer en ook wordt verbruik niet goed getoond. Ik heb bijna 5GB data beschikbaar. Daarnaast worden KPN compleet kortingen niet getoond. Op de MijnKPN website word wel alles goed getoond en kan ik wel MB delen. De nieuwe App is qua layout werkelijk een goede verbetering, echter denk dat er nog een paar issues verholpen moeten worden 🙂.

 

Hallo, @DSnijders62, goed dat je dit hier aankaart. Dit klinkt als een probleem met de app, aangezien het via de browser wel goed werkt. Heb je ook al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Dit wil problemen vaak verhelpen.


Zeker, heb de app opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft het zelfde....Gr Daan


Hai,

 

Klopt er moeten nog een aantal bugs worden opgelost, hier zijn we hard mee bezig!

 

Ik deel je issue even met het team, dan gaan ze er naar kijken. Tot die tijd maar even naar MijnKPN web dan om je MB's te delen, sorry! 

 

Groet,

 

Marjolijn 

 

 


Geen probleem, ik wacht op de update.

Ik wilde alleen mijn bevindingen delen zodat het engineering team op het juiste spoor wordt gezet. Zie het forum maar als extended quality assurance team 🙂.


@DSnijders62  ik heb je een privé-bericht gestuurd :)