Skip to main content

Hoi!

Sinds de nieuwe MijnKPN app, is het voor mij niet meer mogelijk om het MB verbruik van mijn nummers in te zien. Ik zie alleen het verbruik van het nummer dat is uitgelicht, maar niet het verbruik van de 2 andere abonnementen. Deze kan ik wel openen en er van alles op wijzigen, maar ik zie nergens hoeveel MB's en belminuten deze abonnementen hebben gebruikt. Mijn oplossing nu is: wanneer ik wil weten wat het verbruik van 1 nummer is, kies er voor om deze uit te lichten in de app. Maar ik vind het vervelend dat ik dit elke keer moet aanpassen. Heeft iemand hier een oplossing voor of is dit een bekend probleem?

Bedankt alvast!

Hey @Reggie Bleijs! Zie je het MB verbruik wel in de webversie van MijnKPN? Als je de andere nummers aanklikt, dan zou je onder de naam van het contact en bijbehorende telefoonnummer het verbruik moeten zien. 
Wellicht helpt het om de app eens opnieuw te installeren. Heb je dit al geprobeerd? 


Hey @Reggie Bleijs! Zie je het MB verbruik wel in de webversie van MijnKPN? Als je de andere nummers aanklikt, dan zou je onder de naam van het contact en bijbehorende telefoonnummer het verbruik moeten zien. 
Wellicht helpt het om de app eens opnieuw te installeren. Heb je dit al geprobeerd? 

Hoi Lisa!

In de online omgeving op de website kan ik altijd wel het verbruik zien. Ik weet niet of er een update is geweest voor de app, maar het is (zonder te verwijderen en opnieuw te installeren van de app) nu ineens wel mogelijk om op de verschillende nummers te klikken en het verbruik direct in te zien! Problem solved. Bedankt alsnog voor je snelle reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Regilio


Nice! Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaanlopen of zin hebben om mensen/klanten te helpen, dan ben je hier weer van harte welkom :blush: