Skip to main content

Ik krijg deze melding ook echter heb ik alleen een prepaid abonnement en verder helemaal niets.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ojee @Gestro, bij welke handeling krijg je deze melding precies? Zou je de app anders een willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Grote kans dat het daarna wél lukt om iets te bestellen!


Hi Maja, Ik gebruik de app helemaal niet. de prepaidkaart zit in mijn alarmsysteem. Ik heb de cookies verwijderd van mijn pc en nogmaals gedaan via de website.

ik log in bij mijn.kpn.com
vervolgens kies ik producten.
Ik heb slechts 1 product, namelijk prepaid.
deze selecteer ik en kies voor 'Eenmalig gratis extra tegoed aanvragen'
Ik vul alle gegevens netjes in en klik op Aanvragen en krijg deze melding.

het tegoed kan ik ook niet opvragen. er staat dan : Ontvang uw gratis beltegoed door hier uw gegevens in te vullen. U hebt 1 keer recht op deze bonus. als ik op ‘hier’ klik dan krijg ik weer het invulformulier en vervolgens dezelfde melding. Mocht ik echt de app moeten gebruiken dan wil ik dat wel proberen maar dat zou vreemd zijn en mogelijk iedere keer de simkaart uit het alarmsysteem moeten halen als ik wil opwaarderen.
 

 


Mijn excuus voor de late reactie @Gestro, ik heb je bericht op de 1 of andere manier helemaal gemist 🙁

Wat raar dat het direct al mis gaat hiermee 🤔 Je geeft aan dat je inlogt, je zult dus een MijnKPN account aan hebben gemaakt. Zou je eens naar ‘profiel’ willen gaan en dan kiezen voor verwijder je account? Ik ben heel benieuwd of het wél lukt als je daarna opnieuw een account aanmaakt via de actiepagina en het opnieuw probeert!