Skip to main content

Goeiedag,

 

Ik wou vragen of het mogelijk is om de desbetreffende sms meldingen van mijn data verbruik uit te kunnen schakelen en daarbij ook de sms melding die ik krijg elke keer wanneer ik een 2GB extra dagbundel aanvraag via de kon app, bij voorbaat dank!

 

De tweede vraag is betreft het feit dat bij het aanmaken van mijn kpn account dat ik direct het tv thuis pakket van mijn ouders er in heb staan maar niet mijn mobiel abbonement die ik er nu wel zelf bijgevoegd heb. Wanneer ik nu inlog staat mijn vaders naam op het inlog scherm maar wel met mijn email er onder. Kortom, kan mijn ouders hun pakket losgekoppeld worden van mijn persoonlijke kpn account en daarbij ook de naam veranderd worden op mijn kpn account.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ein

Hallo @JLA, welkom! Deze sms’jes kunnen uitgezet worden. Je dient hiervoor wel even te bellen met de collega's via 0800-0402. Vanwege een verificatie-sms, mag dit niet via het forum. 

 

Voor wat betreft je tweede vraag: jij hebt met jouw e-mailadres een MijnKPN account aangemaakt? En het thuispakket van je ouders stond daar meteen onder? Als je inlogt met het KPN ID van jouw vader, hangt zijn pakket daar dan niet meer onder? Die zou je daar opnieuw onder moeten kunnen koppelen. Je hebt wel echt zelf een apart KPN ID aangemaakt? Of heb je als het ware zijn MijnKPN account overgenomen?