Skip to main content
Vraag

Mijn KPN app werkt niet

• June 25, 2025
  • 52 reacties
  • 474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

52 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Lonneke schreef: De Galaxy a22

Duidelijk. Ook een 'oudje' uit 2021.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 26, 2025

Hoi ​@Berrie_Kaas 

Jij kunt wel inloggen met de link

Inloggen met KPN ID->

????

Dus negeer de code even. 

Ik heb hier versie 6.33.5 en dat werkt momenteel niet met KPN ID.  Alleen met de code.

------------- 

@PeterG Op zowel de site als de app (zie versie hierboven) log ik in met mijn kpn mailadres en ww. De 5 cijferige code wordt alleen gevraagd bij gebruik van de app op mijn chromebook, anders en elders nooit. Alle 'toegangen' werken overigens goed.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik krijg de vraag of jullie willen controleren of jullie de laatste updates ook allemaal binnen hebben. Niet alleen die van android zelf maar ook van de onderdelen die apps gebruiken om websites te tonen zoals de Chrome app

Ja heb ik 

• Helper
  • June 26, 2025

@PeterG ik dacht dat vanaf Android versie 7 de app ook werkt. Dus dan kan het daar niet aanliggen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Al mijn apps zijn up to date ​@Thomas van KPN . Er staan geen updates klaar.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@eiberhofje ​@Lonneke11051976 en ​@PeterG, welke android versie hebben jullie en welke versie van Chrome?

• Helper
  • June 26, 2025

@Thomas van KPN  bij mij ook en ik heb de nieuwste versie mijn kpn app.

De webversie is maar shit ik vind als de app niet werkt je als klant ook dingen moet kunnen doen als mb delen enzo.

Ipv een nieuwe telefoon kopen of zo.

• Helper
  • June 26, 2025

@Thomas van KPN Android 13 samung A32. Mijn  kpn versie 6.33.5 en chrome 137.0.7151.115

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

MijnKPN app v6.33.5

Android 13

Chrome 137.0.7151.115

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Er zwerft bij mij ook een Chrome Bèta, maar die heb ik tot op heden nooit gebruikt. 

• Helper
  • June 26, 2025

@Thomas van KPN aha de iPhone gebruikers hebben

6.33.6 en wij de Android 6.33.5. En geen update voor ons

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Dat Android geen .6 versie heeft maakt niet uit.

Elders heeft een gebruiker van de Samsung A55 (2024 model) het getest met 6.33.5 en hij kan wel inloggen met KPN ID. Aan de app versie ligt het mijns inziens dus niet. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Die app versies zijn hetzelfde, de apple versie heeft ooit destijds een extra update gehad om een issue op te lossen dus lopen qua nummering een versie voor

• Helper
  • June 26, 2025

Ok. Nou ik vrees een nieuwe telefoon dan maar maar nogmaals jammer dat je niks aan de web versie hebt. Alleen zichtbaar in kpn app

Dat vind ik ook zwaar stom

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Mag ik het ook “een beetje stom” vinden dat je niet ook een code hebt gemaakt voor het inloggen op je app. Nogmaals, die werkt alleen in de app waarin die code is gemaakt. Als je MijnKPN app nog ergens anders op hebt dien je ook daar een code (fijnst is dezelfde) in te stellen.

Ik ga ervan uit dat ze het nog wel weten op te lossen. Er zijn nog best veel Samsung telefoons en tablets uit ‘19, ‘20 en ‘21 in omloop. Met een enkeling die geen code heeft ingesteld.🙄

Ik wacht nog maar even met naar de winkel fietsen.

• Helper
  • June 26, 2025

@PeterG heb jij dan ook mantelzorg waarbij je 2 bankpassen van je  met pincodes moet onthouden 2 energie leverancierswachtwoorden enz enz. 

Plusn nog werkgerelateerde zaken met pincodes en wachtwoorden

En ik maak dat zelf wel uit Ik vroeg jou niet om je mening of ik een pincode heb of niet. Bovendien moet je weer inloggen met je kpn idals je de app per ongeluk verwijdert

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2025

Een "wachtwoord" lijkt me lastiger onthouden. Met tekens enzo. En ook veel langer met intypen voor scherm wisselen grote letters - kleine letters- allerlei tekens ( ook weer 2 toetsenborden. 

Toegangscode van 5 cijfers vind ik veel makkelijker. En sneller. Eerste 4 of laatste 4 kun je gelijk houden aan pincode bank of je kpn tv abonnement. 

En... je hebt back-up bij dit soort situaties. Op mijn bank kan ik ook op 2 manieren inloggen, al plezier van gehad. Op tv dienst kpn ook 2 mogelijkheden. Ook al eens plezier van gehad.

Ohja. Ik heb 26 wachtwoorden en nog een hoeveelheid pincodes en toegangscode. Ook 6 cijferige. 

• Helper
  • June 26, 2025

@PeterG nou fijn voor jou maar je moet niet mij opleggen om pincode te gebruiken in mijn kpn app.

En bedankt dat jij mij een beetje stom vind daarom .

Ik vind dat een persoonlijke aanval ik had het over de kpn website en niet over een persoon. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

Het inloggen met KPN ID zou weer moeten werken. Ik krijg nu het juiste inlog scherm ​@eiberhofje , ​@Lonneke11051976 

• Helper
  • June 27, 2025

@PeterG 

Ja super hij doet het weer 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan bevestigen dat de app weer zou moeten werken. Fijn dat jullie dit ook ervaren. :)

• Helper
  • June 27, 2025

Bij mij doet hij het ook weer