Skip to main content

Wij hebben al vanaf 2019 ons huidige kpn klein zakelijk abonnement voor o.a. 3 mobiele telefoons. Wanneer ik op mijn kpn wil inloggen met het juiste mailadres kom ik op het account van het oude abonnement wat dus in 2019 is beƫindigd. Ik kan dus al die tijd geen facturen inzien maar bijvoorbeeld ook geen mb's delen of, zoals nu dus benodigd, een extra simkaart met een nieuw nummer aanvragen.

Ik heb daar kpn al eens over gebeld maar degene die ik aan de telefoon kreeg kon dit niet oplossen. Heeft iemand op het forum misschien een idee?Ā 

Alvast heel erg bedankt voor uw genomen moeite.

Ā 

Met vriendelijke groet,

R. Mol

HalloĀ @R.MolĀ ga je dan wel naar de juisteĀ MijnKPN?

Is dat dan niet deĀ zakelijke MijnKPNĀ in plaats van de consumenten MijnKPN ?


Hi @R.Mol, heeft de vraagĀ van @RBxxĀ er wellicht voor gezorgd dat je nu wel weet waar je de mobiele abonnementen in kunt zien?


Hallo,Ā 

Heel erg bedankt voor de reactie RBxx en Maja_,

Ik heb e.e.a. uiteindelijk zelf uitgevogeld door het maken van een nieuw account met een ander mailadres. Vervolgens de bestaande abonnementen over gezet naar het nieuwe account en de gewone mobiele abonnementen zie ik nu weer. Wat ik niet kan toevoegen zijn een 3 tal data abonnementen welke voor tablets gebruikt worden. Deze hebben wel een telefoonnummer maar dat word dus niet gebruikt om te bellen en als ik dat in het account toevoeg dan worden die abonnementen niet gevonden. Iemand hier misschien een ideetje over?Ā 

Bedankt alvast weer.


Ah, deelsĀ gelukt dus!

Heb je nu een zakelijke MijnKPN? Ik weet niet precies hoe het daar bij werkt, bij de consumenten MijnKPN kan je wel een 097 nummer toevoegen, echter moet je de sim dat tijdelijk in een mobiel toestel stoppen omdat er een verificatie sms wordt verzonden die nodig is om te koppelen!


Het is mij ook niet helemaal duidelijk of het nou een klein zakelijk of particulier abonnement is. In eerste instantie is het aangevraagd als zakelijk maar laatst belde ik en toen werd er verteld dat het geen zakelijk abonnement is.Ā 

De simkaarten hebben gewoon een 06 nummer en met de tablets zouden we dus kunnen bellen maar dat is door kpn dus geblokkeerd volgens mij. Maar al bij het invoeren van het 06 nummer in het account word al aangegeven dat er iets fout gaat. Het nummer word dus niet herkent.


Is het Ć¼berhaupt wel mogelijk om een data sim toe te voegen aan MijnKPN?Ā 


Dat is mogelijk, echter horen alle data only simkaarten bij mijn weten inmiddels een 097 nummer te hebben en geen 06 nummer meerĀ :thinking:

Zou je de betreffende nummersĀ in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je kunt ze noteren in het opmerkingen veld. Dan kijk ik even met je mee @R.Mol!