Skip to main content

Zowel op mijn mobiel nummer als op die van mijn vriendin klopt de verbruikstatus (aantal MB’s)niet in mijn KPN. Deze staat bij ons beiden op ongeveer 10MB verbruik en nog een aantal dagen resterend. Het product verwijderen en opnieuw koppelen heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie ons helpen om aan de correcte weergave te komen?

Hoi @VdeKlerk en welkom op het forum! Heb je toevallig een SMS gekregen dat je 5GB cadeau hebt gekregen deze maand? Zo ja, kijk dan in je MijnKPN bij Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken. Daar zou de rest van de data dan tussen moeten staan. In veel gevallen wordt de 5 GB kadobundel als de hoofdbundel aangegeven in je MijnKPN, maar onder alle bundels zou je de rest van de data moeten kunnen vinden. Mocht het daar niet tussen staan, dan komt de reguliere bundel vanzelf weer in beeld als de 5 GB bundel op is. Die 5 GB is alleen in de maand van december geldig, dus vermoedelijk is dat de reden dat er staat dat er nog een aantal dagen resterend zijn. 🙂


Dankjewel Sanne, je hebt helemaal gelijk! Als ik bij de meer opties kijk heb ik inderdaad een 5Gb kadobundel staan 🤗