Skip to main content
Vraag

Mijn thuisnetwerk kan niet worden opgehaald in de MijnKPN app

• April 9, 2026
  • 6 reacties
  • 39 keer bekeken

In mijn KPN app kan mijn thuisnetwerk niet worden opgehaald. De KPN app is gister geupdatet.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2026

Hallo ​@Denise9 ,

Dat kan je alleen doen als je daadwerkelijk thuis via WiFi verbinding maakt met het thuisnetwerk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Denise9, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee al een belangrijke tip noemt. Is het inmiddels nog gelukt?

Alle laatste informatie over de MijnKPN app kun je vinden op onze product updates pagina

Meer informatie over de app kun je vinden in ons kennisbankartikel:

We denken natuurlijk graag even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2026

Nee, het lukt nog steeds niet. Ik ben gewoon thuis als ik dit probeer.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Waar loop je precies vast?
Je bent wel verbonden met je wifi en je hebt je thuis abonnement gekoppeld aan je MijnKPN account?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

Ik heb verbinding met wifi. Ga naar ‘Mijn wifi netwerk’ als ik daar op klik volgt ‘Even geduld gegevens worden opgehaald dat kan 20 sec duren’ 

Vervolgens krijg ik een wit scherm op mijn telefoon en blijft het groene rondje draaien tot in de oneindigheid.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@Denise9 wil je je profiel eens invullen? Een van de mogelijke oorzaken is als er achter de schermen nog een oud thuis abonnement gekoppeld staat. Ik kan dat voor je nakijken.

Je kunt ook zelf je MijnKPN account verwijderen, opnieuw aanmaken en je abonnementen weer koppelen.