Skip to main content
Antwoord

Mijn Wifinetwerk onderdeel in de MijnKPN app werkt niet

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In de mijn kpn app, werkt het gedeelte > mijn  wifinetwerk niet. Ik heb pas sinds enkele dagen KPN en al de dagen werkte het wel, zo kon ik zien wie op mijn wifi zit en ook op de wifi versterker.

Als ik in de app : mijn wifi netwerk aanklik springt het steeds weg.

De cache leeghalen heb ik al gedaan en de app verwijderen heb ik ook gedaan niks werkt.

Het rare is, dat de rest in de app werkt.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Conniemamarazzi , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Goed dat je hier melding van maakt want dit is natuurlijk allesbehalve handig. Het probleem is inmiddels verholpen dus alles zou weer moeten werken zoals je dat mag verwachten! Excuses voor het ervaren ongemak en mocht je toch nog wel problemen ervaren, laat het dan ook vooral weer weten!

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Goedemorgen ​@Conniemamarazzi , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Goed dat je hier melding van maakt want dit is natuurlijk allesbehalve handig. Het probleem is inmiddels verholpen dus alles zou weer moeten werken zoals je dat mag verwachten! Excuses voor het ervaren ongemak en mocht je toch nog wel problemen ervaren, laat het dan ook vooral weer weten!

Forum|alt.badge.img

Bedankt voor u reactie, klopt inderdaad alles werkt weer goed 🙂

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2025

Fijn dat je dit nog even hebt willen laten weten ​@Conniemamarazzi en mocht je in de toekomst weer eens hulp nodig hebben, laat het dan ook vooral weer weten!