Skip to main content
Vraag

MijnKPN app accepteert wachtwoord niet op Samsung A55

• July 28, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Als ik op mijn Mobiel (samsung A55)  wil inloggen op MijnKPN-app met een wachtwoord dan krijg ik de melding ‘opnieuw invoeren’.

Inloggen met Biometrie werkt wel.

Ik heb de App van mijn telefoon verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Daarbij heb ik dus een ID en wachtwoord ingevuld. De app opent dan wel. Als ik Biometrie heb aangezet kan ik niet meer inloggen met een wachtwoord. (ik weet zeker dat het wachtwoord goed is)

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hmm, da's gek, ​@BerS.

Op het moment dat je met wachtwoord wilt inloggen, typ je die dan zelf in, of wordt die al standaard ingevuld vanuit een wachtwoordmanager? En als je biometrie uit hebt staan, dan werkt het wachtwoord wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 31, 2026

Beste Erik.

Ik vul het wachtwoord handmatig in. En check dan of het klopt. De login mislukt dan. Ik krijg geen melding die bv aangeeft of het email en wachtwoordcombinatie niet klopt of zo. Geen foutmelding alleen dat ik een wachtwoord moet invullen. Als ik dan op annuleer druk dan komt er een optie om met een ander account in te loggen. Als ik daar dan hetzelfde emailadres en bijbehorend wachtwoord invul dan kan ik wel inloggen.