Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN app geeft al een week aan dat er werkzaamheden zijn

• 8 februari 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds een week krijg ik steeds de melding dat er hard gewerkt wordt aan de mijn kpn app. Heb gisteren app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en app opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Ik kan dus al een week geen mb’s delen. Heel lastig voor mijn huisgenoten. Hoe los ik dit op? 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door MdW56

Nee, geen VPN. Maar je vraag bracht me wel op het spoor van de oplossing. Ik ben in het buitenland. Als ik het plaatselijk wifi netwerk gebruik krijg ik steeds deze melding. Maar als ik wifi uitzet start de app normaal op. Probleem dus opgelost. Dankjewel. 

Bekijk origineel

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16162 reacties
  • 10 februari 2025

Welkom op de community ​@MdW56. Zoals je ziet hebben we jouw bericht verplaatst naar een eigen topic, zo blijft het overzichtelijk voor jouw vraag. Heb je mogelijk een VPN aanstaan op jouw telefoon? Zo ja, zou je die uit kunnen zetten en het opnieuw proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Nee, geen VPN. Maar je vraag bracht me wel op het spoor van de oplossing. Ik ben in het buitenland. Als ik het plaatselijk wifi netwerk gebruik krijg ik steeds deze melding. Maar als ik wifi uitzet start de app normaal op. Probleem dus opgelost. Dankjewel. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16162 reacties
  • 11 februari 2025

Ah kijk aan, andere oorzaak dan verwacht, maar zelfde resultaat. Ik krijg die precies melding zelf ook via VPN, daarom was dat mijn eerste idee. Graag gedaan, als we nog iets anders voor je kunnen doen weer je ons te vinden. En veel plezier nog daar in het buitenland!

Reageer