Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN app werkt niet op mijn mobiele toestel

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste, mijnKPN ID wordt wel op mijn laptop herkend, maar niet (meer) op mijn mobiele toestel. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar mijn email en/of password worden ook dan nog niet herkend. Voor de volledigheid heb ik ook mijn password maar aangepast, maar ook die wordt wel weer op mijn laptop, maar niet op mijn mobiele toestel herkend. Ik kan hierdoor nu niet meer controleren of ik -wat netwerkgebruik betreft- buiten mijn bundel kom. Wat nu? Graag uw spoedige reactie.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Molenaarr, dat de inloggegevens niet worden gepakt op de telefoon is gek. Zeker als je met dezelfde gegevens wel kunt inloggen op een ander apparaat. Doordat je het wachtwoord hebt gewijzigd en het alsnog niet lukt, zou het kunnen zijn dat er een typefout in het e-mailadres zit als je probeert in te loggen?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Daardoor is het met deze informatie voor ons ook gissen wat er precies speelt. Kan je er meer over vertellen?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten of als je sneller contact wilt, kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site.

Bekijk origineel

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Welkom op de community ​@Molenaarr, dat de inloggegevens niet worden gepakt op de telefoon is gek. Zeker als je met dezelfde gegevens wel kunt inloggen op een ander apparaat. Doordat je het wachtwoord hebt gewijzigd en het alsnog niet lukt, zou het kunnen zijn dat er een typefout in het e-mailadres zit als je probeert in te loggen?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Daardoor is het met deze informatie voor ons ook gissen wat er precies speelt. Kan je er meer over vertellen?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten of als je sneller contact wilt, kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 januari 2025

Beste Jasper,

Dank voor jouw snelle (re)actie. Klaarblijkelijk waren er afgelopen week/weekend werkzaamheden aan het netwerk waardoor het inloggen niet via mijn telefoon lukte. Op dit moment heb wel weer toegang tot mijnKPN. Het probleem is dus opgelost.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • 28 januari 2025

Ah, super. Fijn dat het inmiddels gelukt is en de app weer toegankelijk is! De webversie van MijnKPN is recent vernieuwd, mogelijk was dit er een kort gevolg van. Je hebt overal weer toegang toe dus nu 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer