Skip to main content

Ik deel mb's met mijn vrouw.

Zij heeft een iphone 12 met de laatste mijn kpn app.

Ik heb de mb's drie dagen geleden gedeeld. Ze heeft daar een SMS van ontvangen maar in de kpn app kunnen we niets vinden.

Waar staan de gedeelde mb's tegenwoordig

 

Mickel 

Hallo @provinciaaltje de toegevoegde MB's worden opgeteld bij de nog resterende hoeveelheid MB's.

Stel je had nog tegoed 5500 MB je deelt er 500MB bij dan heb je een nieuwe voorraad van 6000MB.

Alleen in de SMS staat hoeveel er toegevoegd is.

 


Hallo @provinciaaltje de toegevoegde MB's worden opgeteld bij de nog resterende hoeveelheid MB's.

Stel je had nog tegoed 5500 MB je deelt er 500MB bij dan heb je een nieuwe voorraad van 6000MB.

Alleen in de SMS staat hoeveel er toegevoegd is.

 

Jan,

Er staat bij mijn vrouw alleen haar eigen mb's en wat ze verbruikt heeft.

Eerst stond er nog meer opties bij maar die is totaal verdwenen.

Ik heb de app helemaal doorlopen maar zie de extra mb's niet meer staan in de app


Hallo @provinciaaltje ,nogmaals, rechts in de app ie je het totale tegoed inclusief het bijgeschreven gedeelde tegoed en links zie je vet gedrukt het verbruikte tegoed.

Zelf gebruik ik Android, zal zal bij Apple niet veel anders zijn.

In de app zie je dus nooit de extra MB's die via delen vergeven zijn.

Je ziet wel de extra MB's die eventueel bijgekocht zijn.

 


Hallo @provinciaaltje ,nogmaals, rechts in de app ie je het totale tegoed inclusief het bijgeschreven gedeelde tegoed en links zie je vet gedrukt het verbruikte tegoed.

Zelf gebruik ik Android, zal zal bij Apple niet veel anders zijn.

In de app zie je dus nooit de extra MB's die via delen vergeven zijn.

Je ziet wel de extra MB's die eventueel bijgekocht zijn.

 

Klopt wat je zegt over de tegoeden in de app maar er heeft wel degelijk ooit een overzicht ingestaan over de Mb's die gedeeld met je zijn. Die werden dan ook pas aangesproken als je huidige eigen tegoed op was.

Helaas is dit in de nieuwe app verdwenen (zowel in android als ios)

Toch zou ik graag willen weten of mijn vermoeden juist is dat het eruit gehaald is door KPN om war voor reden ook.

Mickel 


Hallo @provinciaaltje , de app is kortgeleden wel uitgebreid bijgewerkt. Sinds een paar maanden kan ik ook delen en zie die gedeelde data weer gespecificeerd terug op de factuur.

Het aanspreken van tegoeden, nadat een ander tegoed eerst verbruikt is, werkt alleen bij bijgekochte of van KPN gekregen tegoeden, niet bij gedeelde tegoeden.

Â