Skip to main content

Hallo!

 

Ik ben nieuw op het forum gekomen omdat ik al een lange tijd een probleem heb met de MijnKPN app. Bij het inloggen staat er namelijk dat ik geen internet heb om verbinding te maken met de MijnKPN app.
 

Op de vorige versie van de app (voor de update) stond er:  'U heeft geen verbinding met het internet, Verbind via Wifi of uw databundel om deze app te gebruiken. (#0010). Fout komt bij het openen van de app, geen ander scherm is eerst te zien. Verwijderen en opnieuw downloaden van de app verhelpt het probleem niet.

 

Verwijderen en opnieuw downloaden heeft het probleem inderdaad niet verholpen, dit heb ik vandaag nog gedaan. Ik kan ook niet inloggen met een andere KPN ID aangezien de app niet verder gaat naar het inlogscherm.

Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen?

 

Hoi @Appendeharry! Vervelend dat het niet lukt. Goed dat je zelf al aan het testen bent geweest. Het herinstalleren van de app is inderdaad het eerste dat wij altijd adviseren. Jammer dat het niets heeft opgeleverd. Als tijdelijke oplossing kun je met je telefoon naar mijn.kpn.com gaan via de internet browser. Dan kun je daar inloggen en je gegevens inzien. 

Ondertussen denk ik graag met je mee wat de mogelijke oorzaak kan zijn van dit probleem. Kun je mij wat meer informatie geven over het probleem?
Wanneer is de app gestopt met functioneren? Welke telefoon gebruik je (merk en type) en welk besturingssysteem draait hierop (bijv. IOS 13, Android 11)?  

Maakt het nog uit of je op de wifi zit ten opzichte van mobiele data (4G)? Heb je een ander wifi-netwerk geprobeerd? 

 

 

 


Hoi Lisa.

Als het goed is is het tot nu toe opgelost. Ik kan plots sinds de versie 6.2 weer in de app komen na maanden proberen. Dit kon ik een tijd geleden maar daarna ontstond het probleem weer, hopelijk blijft het probleem nu voorlopig weg. Daarom is het voor nu opgelost!


Goed om te horen @Appendeharry! Mocht het weer veranderen, dan hoor ik het graag :blush:


Hoi! Nu zijn we een tijdje verder en heeft hij het wel een enkele keer gedaan alleen krijg ik nu weer het beeld van geen internet. Ik heb navraag gedaan en het blijkt geen onbekend probleem te zijn. Is daar al een oplossing voor?


Hi @Appendeharry! Wie geeft aan dat het een bekend probleem is en wat is het verdere advies geweest? 
Wat voor telefoon gebruik je met welk besturingssysteem(versie)? 


Hi @Lisa ik heb het gepolst bij anderen en ik kwam iemand tegen die dat probleem ook had. Zij heeft er ook geen oplossing voor gevonden en loopt ook met dit probleem. Ik heb de iPhone 12 pro max met IOS 15.0.2.