Skip to main content

Ik ben overgestapt van iPhone XR naar iPhone 12 Pro.  De mijn KPN app opent niet en blijft ronddraaien.  Verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt.  😰

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Welkom hier @AK12345! Jammer dat herinstalleren niet heeft geholpen. Dan lijkt het me goed dat ik even meekijk. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen? Laat hier weten als je dit gedaan hebt. Geef dan ook even aan of de webversie van de MijnKPN wel werkt.


Beste Erik.  Dank voor je reactie. Profiel bijgewerkt. De web versie werkt.  Internet en tv worden 20/4 geïnstalleerd. Mobiel is 17/4 geactiveerd. De MijnKPN  KPN app blijft zoeken naar mijn gegevens.  Ik heb dit ong 15 min laten draaien en toen gestopt.  DIV keren geprobeerd.  Werkt niet helaas 


Dank voor je bericht, @AK12345. Ik zie dat je nog een topic hebt met daarin mijn collega Shyrin actief. Zij heeft hier navraag over gedaan. Daaruit kwam naar voren dat er inderdaad iets aan de hand lijkt te zijn voor een klein deel van de klanten. Hier wordt aan gewerkt. We komen er op terug als we daar meer over weten qua wanneer het dan opgelost is. Nog wel even, voor de volledigheid: de gegevens van het vaste abonnement ga je ook pas verder kunnen zien en beheren nadat dit actief is geworden. 


Dank voor je reactie Eric.  Na installatie van KPN internet werkt de app mijn KPN inmiddels voor het grootste deel wel. Kan alleen bep. onderdelen nogniet laden of activeren.  Maar ik kan in ieder geval het data gebruik zien. Dus we zijn op de goede weg. 


Dank voor je reactie Eric.  Na installatie van KPN internet werkt de app mijn KPN inmiddels voor het grootste deel wel. Kan alleen bep. onderdelen nogniet laden of activeren.  Maar ik kan in ieder geval het data gebruik zien. Dus we zijn op de goede weg. 

 

Top, goed om te horen, AK. Ik heb inmiddels ook terugkoppeling vanuit de collega's dat het probleem dat speelde met de app van ons uit ook per vandaag weer opgelost zou moeten zijn. Dus ik zou dan verwachten dat het nu ook weer in z'n geheel goed werkt.