Skip to main content

Hi, ik wil graag een mijn kpn account aanmaken. Ik heb een hotmail mail adress maar de bevestigingsmail komt niet aan. (Ook niet in de spam of een andere folder, en ik heb kpn ook niet geblokkeer) advertentie mails van kpn krijg ik gewoon binnen. Heb al 2x met een medewerker gebeld. De laatste adviseerde mij een bericht op dit forum te plaatsen. Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik wil graag een kpn account zodat ik dingen kan inzien en aanpassen.

Hallo @Sharon van Meteren 

Vreemd dat het niet lukt, ik heb het net getest met zo'n gratis Microsoft e-mailadres en die mail komt gewoon binnen:

Er is dus geen blokkade op die bevestigingsmails.

Je weet zeker dat je het juiste e-mailadres gebruikt bij het aanmaken van je KPN ID?

Klopt ik weet zeker dat het juiste mailadres is gebruikt. We hebben ook verschillende browsers geprobeerd en via de applicatie mijnkpn. De medewerker lukte het ook niet. Mails kwamen niet aan.

Je zou kunnen proberen of het met bijvoorbeeld een @outlook.com of @gmail.com e-mailadres wel lukt.

Als dat lukt kan je proberen of het wijzigen van dat e-mailadres naar je @hotmail.com e-mailadres ook lukt, dat kan in MijnKPN via Profiel en dan klikken op je e-mailadres.

Dit is inderdaad wel gek, @Sharon van Meteren. Er is geen blokkade op @hotmail.com e-mailadressen, dus het zou gewoon moeten werken. Probeer jij misschien te werken met +aliassen? Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld voornaamachternaam+kpn@hotmail.com gebruikt als e-mailadres. Ik weet namelijk niet zeker of dit werkt.

Als dit niet het geval is en het lukt nog steeds niet, dan zou je kunnen kijken naar de tip van GeSp:

Je zou kunnen proberen of het met bijvoorbeeld een @outlook.com of @gmail.com e-mailadres wel lukt.
Als dat lukt kan je proberen of het wijzigen van dat e-mailadres naar je @hotmail.com e-mailadres ook lukt, dat kan in MijnKPN via Profiel en dan klikken op je e-mailadres.

Nee geen plus alias. Gewoon mijn eigen hotmail mailadres. Ik ga nu proberen om een account te maken met een ander mailadres (anders dan hotmail) en een wijziging te maken.

2 medewerkers hadden mijn eigen mailadres ook al geprobeerd. Werkte niet. 

Wat gek. Heb je misschien al een KPN ID met dat e-mailadres en krijg je niet de melding dat die al gebruikt is? In dat geval zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als je op ‘wachtwoord vergeten’ klikt.

Hi ik heb een account aangemaakt met mn werkmailadres. Ik wilde hem aanpassen naar mijn priveadress. Wederom komt deze bevestigingsmail niet aan. Heel vervelend.

Ik vind dit echt heel vreemd. Vanuit ons zit hier namelijk geen blokkade op. Het mailtje kwam ook niet binnen in de spambox, toch? Heb je ook gecontroleerd of jij het noreply e-mailadres van KPN niet geblokkeerd hebt?

Als het echt niet lukt, dan raad ik je aan een belafspraak te maken. Mijn collega belt je dan op een moment dat het jou uitkomt om het e-mailadres te wijzigen.

Zoals eerder vermeld. Ik heb geen blokade van jullie op mijn mailbox. Ik ontvang reclame wel.

ook niet in de spam folder nee. 

oke ik ga bellen maar alsnog moet ik het mailadres bevestigen na een bel adres toch? Of kunnen jullie dit doen?

Het blijft gek dat de mail niet aankomt. Als je een belafspraak maakt, dan kan mijn collega het e-mailadres voor je aanpassen.

Reageer