Skip to main content

Bij MijnKPN staat onder “Producten” de tekst “Adres niet geladen”. Waarom niet?

 

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hallo @Kokkie21 ,

Dan is het toevoegen van een product niet gelukt. 

Ben je soms een nieuwe klant? Over het algemeen duurt het ongeveer twee werkdagen voordat je jouw producten kunt toevoegen aan Mijn KPN. Dat geldt bv ook voor het instellen van KPN Veilig. 

 


Hallo Noordzee,

Bedankt voor je reactie.

Wij zijn op huidige adres KPN-klant sinds begin december 2020.  Kan er ook een andere reden zijn?


OK, duidelijk. 

Je kunt nog proberen om jouw cookies/cache/browsegeschiedenis te wissen. 

Heb je het al geprobeerd via een andere computer/tablet etc. ? 

En heb je wellicht al gekeken in de mobiele app Mijn KPN? 

Werkt het op die app wel?  

 


Hallo Noordzee,

Ja, meerdere keren cookies/cache/browsegeschiedenis gewist.

Ja? Ook al geprobeerd via een andere tablet en IPhone.

Ja, ook al gekeken in de mobiele app Mijn KPN. Daarmee krijg ik het volgende bericht:

“Oeps

er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens”.

 

Tja …..hoeveel later dan …. ben er al een paar dagen mee bezig.

 

U in ieder geval bedankt voor uw reacties Noordzee!

Ik hoop wel dat een KPN medewerker mij komende week de oplossing aanreikt of anders mij kan laten weten hoe ik telefonisch contact met KPN kan krijgen. Via het nummer 0800 0402 zijn mij wat voorgeprogrammeerde vragen gesteld die er uiteindelijk toe leidde dat ik zou worden doorverbonden met een medewerker. Daarna was het stil … muisstil, zodat ik dat een kwartier zelf het telefonisch “contact” het verbroken. Jammer.

 

 


Graag gedaan, @Kokkie21 ,

Maar voor het vervolg: 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 


Ik heb de gegevens aangevuld. Wederom bedankt Noordzee!


Ha @Kokkie21, wat vreemd dit! Ik zie dat jouw diensten gekoppeld zijn aan hetzelfde e-mailadres als wat je gebruikt hebt voor het inloggen op het forum. Dat is de goede, toch? Heb je de mogelijkheid om, als je via de browser ingelogd bent, het product te ontkoppelen? Of kan dat ook niet?


Goedemorgen Marcia,

er stonden twee adressen. Mijn vorige adres heb ik nu ontkoppeld en ik nu zie ik de producten en facturen van mijn huidige adres. Dus lijkt opgelost. Wel vreemd dat na ruim 3 maanden het oude adres in MijnKPN blijft staan. Of niet?


Goede vraag.. Ik durf je eigenlijk niet te zeggen of dit automatisch ontkoppeld zou moeten worden of niet.. Je kunt tot maximaal 5 thuis abonnementen koppelen aan je MijnKPN account, dus het is op zich wel mogelijk om er meerdere adressen onder te hebben hangen. Fijn dat het mysterie nu in ieder geval opgelost is!