Skip to main content

Hallo, sinds vandaag 6-10-22 hebben wij tv en internet van KPN. Heb alles aangesloten en alles werkt ! Alleen in de mijnkpn app staat nog steeds dat mijn bestelling onderweg is en heb nog geen mail of sms gehad dat alles goed aangesloten/geacctiveerd is ? Ook de netflix code laat opzich wachten. Hopelijk kan iemand van hier mij verder helpen. Alvast bedankt ! 

Het kan een paar dagen duren voor mijnkpn echt helemaal bijgewerkt is. Wat bedoel je met de Netflix code?


U kunt Netflix gebruiken nadat uw aansluiting actief is. U ontvangt nog een e-mail van ons om uw Netflix Basic bij KPN te activeren. Dit stond bij de bestel mail.


Heb je nu al een Netflix abonnement?


Ja die heb ik, alleen krijgen nu korting met netflix weet niet of dat automatisch herberekend word ? 


Hier kan je lezen hoe je het bestaande abonnement kunt koppelen aan kpn. Laat even weten of het lukt.


Lukt niet netflix vraagt om een 4 cijferige code.


Netflix doet het ! De app wacht ik dan nog ff af. Bedankt voor het meedenken ! 😁


Hi @EdSter7, top dat alles nu werkt!

Er kan inderdaad een kleine vertraging optreden tot je abonnement volledig actief is, mocht je bezorgd worden omdat het allemaal wel erg lang duurt trek dan vooral weer aan de bel hier, dan kijk ik even met je mee 🙂