Skip to main content

Beste, 

Wij hebben hetzelfde probleem zoals beschreven in de Topic. We zien de melding al een ruime tijd (voor 21 feb). Het opnieuw aanmaken van een KPN-account is voor ons geen optie. Ik zou graag contact willen, zodat we de situatie kunnen toelichten en mogelijk verhelpen. 

admin: eigen topic aangemaakt

Melding "MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel" sinds voor 21 feb

 

Beste

Wij hebben 35 prepaid simkaarten aangeschaft en kunnen nu niet meer bij die simkaarten aangezien we het systeem niet kunnen gebruiken.

Ook hebben we de telefoons al uitgegeven dus kunnen we ze ook niet nogmaals aan een ander mijn KPN koppelen.

Beschrijving:
Als we inloggen op het online dash bord krijgen wij een leeg scherm met daarin de volgende melding: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Zou de technische dienst contact met ons kunnen opnemen?


Beste @copper, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier ook tegenaan loopt. De verstoring is inmiddels verholpen, dus daar mag het niet meer aan liggen. Heb jij ook al een andere browser geprobeerd en/of de cookies/geschiedenis etc. verwijderd? Het heeft daarvoor wel gewoon gewerkt?


We hebben de cookiehistorie gewist en uitgelogd. De melding blijft bestaan. We kunnen niet meer bij onze producten.

Op een eerdere forumpost vorige week is trouwens nog steeds geen antwoord van KPN gekomen.

Ik zou graag contact willen, zodat we de situatie kunnen toelichten en mogelijk verhelpen. 


Melding "MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel" sinds voor 21 feb

 

Beste

Wij hebben 35 prepaid simkaarten aangeschaft en kunnen nu niet meer bij die simkaarten aangezien we het systeem niet kunnen gebruiken.

Ook hebben we de telefoons al uitgegeven dus kunnen we ze ook niet nogmaals aan een ander mijn KPN koppelen.

Beschrijving:
Als we inloggen op het online dash bord krijgen wij een leeg scherm met daarin de volgende melding: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Zou de technische dienst contact met ons kunnen opnemen?

Hi @copper, ik heb je dubbele topics samengevoegd om het overzichtelijk te houden. 

Je kan maximaal 10 mobiel nummers toevoegen aan één MijnKPN account. Wat is er precies gebeurd sinds je deze foutmelding te zien krijgt? Maakt het verschil als je inlogt op MijnKPN via een andere browser (zoals Mozilla Firefox/Google Chrome)?