Skip to main content

Hi!

 

Als ik naar de KPN site wil staat er:“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel”.

Ik heb niks overgezet of gewijzigd maar kan er nu al een paar weken niet in, graag hoop ik op het komen tot een oplossing.

 

Met vriendelijke groet,
Sarah

Hoi @Sarahr., welkom op ons forum!
Deze melding krijg je als je inlogt met een KPN Account die niet gekoppeld is aan het abonnement van de aansluiting waar je op zit. Dit kun je beheren(koppelen) via je MijnKPN, maar kan dus ook voorkomen als je op 4G zit of bijvoorbeeld het wifi van de buren.

Als je daarmee niet tot de oplossing komt ben ik benieuwd waar je er precies tegenaan loopt, welke stappen doorloop je en waar krijg je precies deze foutmelding?


Hi Thomas! Bedankt voor je reactie.

Als ik in MijnKPN zit en vervolgens klik op ‘ Mijn producten ‘ dan komt er te staan;“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel”.

Weet niet goed hoe ik dit zou moeten verhelpen of koppelen, ben hier echt een leek in.. 

Met vriendelijke groet,

Sarah 

 

 


De optie om te koppelen zou op de eerste pagina moeten staan die je krijgt als je inlogt bij je MijnKPN. Log je in met hetzelfde KPN ID als je forumaccount?