Skip to main content

overal lees ik dat dit probleem opgelost zou moeten zijn (het is al 2 jaar!!! een topic op dit forum) maar ondanks alle tips zie ik nog steeds geen producten, zie ik aleen oude facturen en kan ik geen aanpassingen doen

Hallo @Jerodijk 

 

Als je wel facturen ziet lijkt er wel een product gekoppeld te zijn, als je in MijnKPN onder het kopje Producten kijkt zie je dan niets staan?

 


ik heb nu via de app product gekoppeld. ik zie alleen niets in overzicht en ook niet al mijn producten worden geladen


we hebben al jaren een spotify account via ons XS4all abonnement. nu dit is overgegaan naar KPN zie ik dit abonnement niet in mijn overzicht. ik wil premium omzetten naar family. spottify verwijst mij naar kpn. kpn zegt dat ik eerst mijn premium abonnement moet stop zetten, maar die staat niet in mijn overzicht! kortom kastje muur verhaal, 2 uur verder en niets opgeschoten. hopelijk heeft iemand op dit forum de oplossing???

 

Admin: topics samengevoegd


In de app werkt het net weer anders, in dit artikel staat dat uitgelegd:

 

Als het bij jou allemaal leeg blijft na koppelen en je niets kan bekijken dan is er waarschijnlijk iets mis bij met de instellingen onder jouw account/producten, dan zal een KPN medewerker/moderator daar naar moeten kijken.
Vul dan alvast je forum profiel in als je dat nog niet gedaan hebt, dan kunnen ze er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is, dat kan overigens wel een aantal dagen duren.


Hoi @Jerodijk, welkom op ons forum!
Ik zie dat je inmiddels al contact gehad hebt met de XS4all klantenservice en dat dat inmiddels verder geregeld is.

 

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


klopt het is inmiddels met een telefoontje geregeld. dank voor het antwoord