Skip to main content

Zoals al meerdere topics hebben aangeven op dit Forum ondervind ik ook problemen met mijn abonnement proberen aan te passen via MijnKPN. 

 

Zodra ik mijn abonnement wil aanpassen word je weer uitgelogd.

 

Verder staat mijn einddatum van mijn contract afloop op 2020 , alleen dit contract loopt nog.

 

De oplossing om een nieuw MijnKPN account te maken al geprobeerd  waar precies hetzelfde probleem voor vindt

Hoi @BPeters. Welkom! Wat vervelend dat het niet lukt om je abonnement aan te passen in MijnKPN. Heb je het al geprobeerd in een andere browser of op een ander apparaat? Misschien is het in dit geval het beste om even contact op te nemen met onze klantenservice, vooral omdat de einddatum van het contract niet lijkt te kloppen. Je kunt hen bereiken op 0800 0402.


Zelfde probleem. Al maanden.
Zodra je naar een pagina gaat waar je wijzigingen kunt doorvoeren.



Vervolgens ben ik nog wel ingelogd als ik recht boven kijk bij het mijn kpn deel.
Browsers: FF en chrome

Alle “extensions” staan uit.


Hoi @Vikash van KPN ,

 

Ik heb inderdaad op meerdere apparaten en browsers proberen in te loggen maar allemaal met dezelfde uitkomst.  Ik kom dan inderdaad op de pagina die @tesseract hierboven vermeld. 

 

 


Ik gebruik dus FF en chrome op debian.

Bij even wat verder kijken:
Zie ik dat de website zelf naar uitloggen verwijst gaande het laden van de pagina.
GET /service/mijnkpn/uitloggen.htm HTTP/2

Lijkt er op dat de sessie als niet meer geldig wordt aangemerkt:
https://www.kpn.com/shop/?reason=CHANGE+flow+authResult+error&expired=1&change=1
hierna verwijst de browser naar:
GET /dim/v1/recognition?cookiename=ksr HTTP/2
Host: api.kpn.com

Geloof dat halverwege de verzoeken ik wel de juiste pagina te zien krijg:


Hierna doen jullie nog een auth check?

Hier gaat het mis:
POST /cigateway/v1/logout/ HTTP/2
Host: api.kpn.com

Dit is volledig buiten onze invloedsfeer.


Reageer