Zoals al meerdere topics aangeven ondervind ik ook problemen wanneer ik mijn abonnement proberen aan te passen wanneer ik ingelogd ben op mijnKPN. zowel in de app als in de browser. Zodra ik mijn abonnement wil aanpassen word ik weer uitgelogd. Al meerdere browsers geprobeerd, probleem blijft. Bij KPN winkel geweest, die zeggen dat mijn account gelocked is en konden dit niet verhelpen.
Kunt u mij verder helpen?
mvg Onno
Beste antwoord door Thomas van KPN
Voor zover ik weet wordt een account alleen gelocked bij een bepaald aantal foutieve inlogpogingen. Kun je het ook eens vanaf een ander apparaat proberen? Kan het zijn dat je verschillende accounts hebt en daar iets mis gaat? Ik zie dat je ook twee forum accounts hebt 😅
Ik denk wel dat je hier het beste even over kunt bellen met mijn collega's. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken. Mijn collega's kunnen je ook helpen met je wijzigingen
Voor zover ik weet wordt een account alleen gelocked bij een bepaald aantal foutieve inlogpogingen. Kun je het ook eens vanaf een ander apparaat proberen? Kan het zijn dat je verschillende accounts hebt en daar iets mis gaat? Ik zie dat je ook twee forum accounts hebt 😅
Ik denk wel dat je hier het beste even over kunt bellen met mijn collega's. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken. Mijn collega's kunnen je ook helpen met je wijzigingen
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.