Skip to main content

Beste

Onlangs zijn wij overgestapt naar KPN. Omdat wij momenteel compleet zijn, zouden we een aantal extra voordelen hebben (extra zenders e.d.)

Nu willen wij dit aanpassen in de MijnKPN app, maar iedere keer wanneer wij in de 'Thuis' sectie een aanpassing willen doen, worden we direct uitgelogd. Wij kunnen dus niets wijzigen.

Dit gebeurt op iedere telefoon en iedere laptop dus het ligt niet aan onze toestellen. Apps opnieuw installeren hebben we ook al geprobeerd.

We horen graag of hier een oplossing voor is.

Vriendelijke groet,

Kevin

Dat is vreemd Kevin, heb je daar inmiddels een oplossing voor gevonden? Het gaat dus om het aanmaken van een huishouden om Combivoordeel aan te vragen? Mocht dat nog steeds niet lukken dan kijk ik graag even mee. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje willen geven?


Hi Remco,

We zijn inmiddels een stapje verder. Het probleem lijkt te komen doordat wij nog in de eerste maand van het contract zitten. Tijdens deze eerste maand kunnen er kennelijk geen wijzigingen worden doorgevoerd.

Op 14-03 gaan wij de 2e maand in dus dan gaan we het nog eens proberen.


Ah kijk dat kan het een en ander verklaren inderdaad. Dan hoor ik graag wat je bevindingen op 14 maart zijn en als ik dan nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!


Ah kijk dat kan het een en ander verklaren inderdaad. Dan hoor ik graag wat je bevindingen op 14 maart zijn en als ik dan nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!

Hi Remco,

Helaas zijn we al een tijdje verder en is er nog geen oplossing. Het was een mooie theorie maar we kunnen nog altijd niets aanpassen. We worden nog steeds direct uitgelogd wanneer we aanpassingen willen doen aan ons abonnement.


Dan moeten we verder kijken. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje willen geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even mee. 


Dan moeten we verder kijken. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje willen geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even mee. 

Heb het profiel ingevuld. Uw collega Maja_ is er via een ander topic (ben hier op ingehaakt) ook al mee aan de haal en zou al wat hulptroepen optrommelen.


@JustMe87 Dan geven we haar even de tijd om daarmee aan de slag te gaan. Goed dat je het even aangeeft! 


Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Hoe los ik dit op? 


Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Hoe los ik dit op? 

Bij mij bleek dit het probleem te zijn:

"Het was een behoorlijke zoektocht @JustMe87 maar ze hebben waarschijnlijk achterhaald wat het issue was! Het gaat ergens mis omdat je bedrijf per 24-1-2023 is uitgeschreven uit de KvK en dus niet meer ‘bestaat’. Doordat je abonnement hier in bepaalde systemen nog wel aan gekoppeld was, lijkt er een soort van kortsluiting te zijn ontstaan. Er is nu een poging gedaan om dit aan te passen, zou je eens kunnen testen of het nu wél lukt om iets te wijzigen? (of in ieder geval of je verder komt dan de afgelopen maanden 😉)"

 

Misschien staat er bij u achter de schermen ook iets niet goed in de persoons gegevens?


Hoi, 

Bedankt voor uw snelle reactie! Ik heb alleen geen bedrijf...


De laatste maanden een ontvanger omgewisseld of iets dergelijks @Ruthania ?

Hier ruim een jaar geleden een defecte digitenne ontvanger gewisseld. Heel diep onder water bleek onlangs dat niet aangepast. Dat was voor mij en zelfs voor de moderators niet te zien. Maar het blokkeerde wel wijzigingen. 

Heb je al gebeld?

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


@PeterG ook bedankt voor de reactie. Ik heb al een paar jaar dezelfde modem in gebruik. Ik zal morgen inderdaad even bellen en vervolgens hier weer reageren