ik heb mijn kpn al een tijdje aangemaakt, en nog steeds storing..hij is data aan het ophalen…
hmm, ict wat doen jullie eigenlijk
ik heb mijn kpn al een tijdje aangemaakt, en nog steeds storing..hij is data aan het ophalen…
hmm, ict wat doen jullie eigenlijk
Als het gaat over de MijnKPN App, zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Dit lost meestal een probleem als deze op.
Hallo,
ik maak gebruik vd webversie...als ik me aanmeld, blijf hij data ophalen and that's it.
gr
ricardo.
Welkom
Mijn eerste vraag zou zijn, ben je onlangs overgezet vanaf Telfort? Het is namelijk zo dat daar nog een paar schoonheidsfoutjes in zitten, zoals het laden van jouw producten.
Zie
https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/laden-gegevens-mijnkpn-488804#post903299
Is dat het geval?
nee , ik was geen telfort klant, niet op dit nummer *
ik heb me via de website aangemeld en niet via de app.
maar ik wacht af.
gr
Ricardo
*Admin: 06-nummer aan profiel toegevoegd i.v.m. privacy en samengevoegd met je eigen topic.
Goedendag,
nee, nog steeds haalt hij denkbeeldige data's op.
gr
Ricardo
Ik maak gebruik van Google Chrome, derhalve blijft dit euvel me achtervolgen, ik heb net een minuut geleden me weer aangemeld bij MijnKpn, en hij blijft cirkelen en data zoeken totdat ik afgemeld werd.
Ik kan oa niet kijken naar ‘mijn facturen’ ...ik kan wel 'mijnprofiel’ aanklikken...dan werk wel...
Goedendag
ontkoppeld en toch weer dezelfde probleem, de 'mijnkpn’ blijft cirkelen.
en in het profielgedeelte kan je geen postcode toevoegen en ook geen huisnummer.
gr
Ricardo
‘think Nietzche had it made, till he cried’out over some donkey ..what a waste of talents..
Nog even een vraag om uit te sluiten dat het niet aan de browser ligt: Werkt je account wel via de MijnKPN App of via een andere browser? Zo niet, dan ligt het aan je account en moet ik het intern doorzetten. Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.