Skip to main content

Iemand enig idee wat de oorzaak is? Storing bij kpn?

 

 

Mijnkpn werkt hier ook niet meer. Dit geldt zowel voor de app als de website. Ik zie alleen nog 2 witte vlakken met grijze strepen erin. De gegevens worden niet meer geladen. Het lijkt wel alsof KPN flinke capaciteitsproblemen heeft. Ook tv kijken via kpn itv, zowel website als app, werken slechtals er voor een bepaalde zender veel belangstelling is, bijv. als Ajax voetbalt.

 

*Admin: Bericht toegevoegd aan verzameltopic


Ook hier doet mijn KPN app het niet, o.a.laden duurt heel erg lang of doet het niet.

Als de app dan wel is geladen dan is het delen van MB’s niet mogelijk omdat deze volgende pagina ook niet wordt geladen. Heel erg onhandig omdat wij dit altijd op de 1e van de maand doen.😞


Ik kan niet inloggen op MijnKPN. Niet via iphone app en niet via de website. De kpn website heeft geen enkele optie om dit te melden. Je kan wel de mijnkpn app installeren zodat je beter geholpen kan worden ;)


Ik kom er geeneens in, is dus als ik dit zo lees is dit geen opstart probleem omdat mijn aansluiting afgelopen vrijdag is geactiveerd, nou ja we wachten wel even af wanneer het weer gaat werken.

Gelukkig doet de aansluiting het wel, veel belangrijker dan de App.


Voor mij werkt het maar het duurt heel lang en moet het verschillende keren proberen. 


ik wil nu a vanaf gisteren middag in loggen op mijn kpn , dit kan wel maar krijg geen info heb het op  mogelijke manieren geprobeerd , firefox , edge en chrome  maar krijg gewoon een lege scherm ? 

 

  gr bernard 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Heb mijn code ingevuld, maar hij blijft maar zoeken. Het rondje blijft maar draaien. Zo kan ik dus niet zien,  wat ik al gebruikt heb


nieuwe kpn app werkt niet


Bij mij werkt ie ook erg traag. 😉

Dus een KPN moderator zal een melding moeten doen naar die desbetreffende afdeling. 


kennelijk een grotere storing want ook ik kan niet meer inloggen. @Kpn dat is wel een probleem want MB’s delen lukt dus nu niet maar daar is wel iemand in ons huishouden van afhankelijk om buiten de deur internet te kunnen gebruiken.. Hoe gaan jullie dat zsm oplossen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Gelukkig is hun factureringsprogramma uitgerust met serieus goed werkende software.

 


 


De nieuwe app doet het heel langzaam of helemaal niet! Niet echt een verbetering dus...


@Jojes over welke app heb je het?


nou het gaat goed bij KPN op het moment snap dat er mensen op stappen , nu dit weer erbij mijn kpn  kunnen we niet bij , tv werkt niet goed , itv heeft haperingen , wifi werkt traag en valt af en toe weg   .   jammer dat het zo gaat bij KPN    ach de modem een reset geven en het werkt weer 😉 of niet ?

 

   net gekeken op KPN storingen  en 

        er is geen storing in jou omgeving 


Het is niet alleen de app, maar ook de website idd die niet werkt. Zowel Windows als iOS.

 

*Admin: Bericht toegevoegd aan verzameltopic


Via de app of via een desktop PC is  “mijnKPN” niet volledig te bereiken. Ik denk dat er teveel mensen tegelijkertijd proberen in te loggen om Mb's te delen waardoor het systeem crasht!  Elke 1e van de maand is het namelijk prijs.   


App draait niet of zeeeeeer traag. Zet de gevraagde m’n niet over en info is incorrect. 
KPN sorry maar jullie zakken steeds verder af op kwaliteit en stabiliteit. Dit was altijd 1 van jullie sterkste punten en mijn motivatie om de iets hogere kosten voor lief te nemen. Nu ga ik toch langzaam twijfelen. Ben bang met dit beleid de klanten niet blijven bij KPN. 


Helaas kan niemand van ons gezin nog in mijnKPN. Inloggen lukt wel maar er wordt niet geladen bij service producten profiel etc. Al op meerdere telefoons en laptops geprobeerd. Zowel op de app als op de site werkt het niet meer. Hiervoor wel nog gewoon. Helaas kunnen we nu ook geen MB’s meer delen en kunnen meerdere mensen nu niet op internet. 


Waanzinnig slechte service van KPN. Een app bouwen met daarachter een server die dramatisch vaak vast loopt. Inloggen werkte vanochtend in de fancy nieuwe look maar data delen ging niet. Zelfde storingen als beschreven hierboven. Twee uur later had ik opeens de oude look en feel en toen lukte het data te delen. Nu is echter inloggen zelfs onmogelijk. Zowel via app als via KPN.com

En dat is geen klacht voor alleen vandaag. Het is keer op keer een probleem 

Onvoorstelbaar dat zo’n groot bedrijf zoveel rommel ontwikkelt. Het wordt tijd dat de Amerikanen alle telecom opkopen en fatsoenlijke servers en software laten runnen  

of de Chinezen. Liever een achterdeurtje met een werkende voordeur dan deze prul 

 

 


MijnKPN laadt niks als ik inlog. Is er een storing?!


Goedemiddag. Ik heb alle berichten verzameld in dit topic om het overzicht te kunnen bewaren. We weten op dit moment nog niet waardoor dit precies veroorzaakt wordt. Ik heb dit daarom intern doorgezet. Zodra er meer bekend is komen we er op terug. Onze excuses voor het ongemak. 


Hier vandaag dito probleem!

Via de app op mobiel kom ik niet verder (na inloggen) dan een wit scherm met tab mobiel en thuis.

Ook via de pc geprobeerd om in te loggen maar hier hetzelfde probleem, na inloggen blijft het scherm laden maar krijg ik helemaal niets in beeld, zelfs geen gegevens maar alleen tabs overzicht, producten, service en profiel.

Telefoon inmiddels opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd maar ook dit bied geen uitkomst, ook volgens de site is er geen storing in ons gebied.

Momenteel kan ik dus nu aan het begin van een nieuwe maand mijn gezinsleden niet voorzien van de nodige MB's, waarom ook iets vernieuwen (mijn KPN app) als het oude product prima werkt?! 

Overzicht mijn KPN werkt dus nogal slordig en maakt het nu niet mogelijk gegevens in te zien of MB's te delen dus. Ik denk dat de afdeling ITC hier nog wel eens even goed naar mag kijken.

Spijtig maar hoop dat hier snel verandering in gaat komen.


 

 

Wat een actie!

 

 

Eens mailen (ja kan daar wel) naar Ziggo en Vodafone of hun iets leuks hebben wat WEL goed werkt.

 

 

KPN: zum kotzen dit gedrag.🤮


het lukt niet om in mijn klantprofiel te komen, dezelfde problematiek als hierboven beschreven.