Skip to main content

Iemand enig idee wat de oorzaak is? Storing bij kpn?

 

 

De app mijnkpn is zo traag als dikke strand met wifi en zonder wifi

Admin: post verplaatst naar actueel topic

 


De 'mijn kpn'- app. 


Ervaar je problemen met delen van Mb's in “MijnKPN”?

 

Bel dan naar 0800-0402 (Klantenservice KPN) en vraag om een medewerker te spreken. Vertel je probleem en  iedereen die in je “Mijn KPN” Mb's delen app staat (familie) krijgt dan tijdelijk uit coulance 5 Gb gratis.  Het staat er binnen 1 minuut op!!!!!


Ik ook niet, de App doet het ook al niet


KPN KPN, wat een ellende elke 1e vd maand met Mijn KPN. Nog ff zo doorgaan en Mijn KPN is Mijn KPN niet meer. Actie dus, en een goeie!


Waarom kijkt men juist de éérste v.d. maand op MijnKPN? Dan is er nog geen/nauwelijks verbruik geweest. Ik kijk altijd rond de 10de en de 25ste.

ellende elke 1e vd maand met Mijn KPN

en als dit zo is, dan kijk je toch ff de 2de of de 3de?? Of ben ik nou….


Op dit moment wordt onderzocht hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen en we zijn daarom opzoek naar voorbeelden. Willen jullie een bericht achterlaten in dit topic met daarin het antwoord op de onderstaande vragen? Dan kunnen wij dit doorzetten.

  • Werkt de app of webversie van MijnKPN traag? 
  • Laat je gegevens achter in het KPN Forum profiel.

 

Tevens voegen we losse topics hierover samen met dit topic.


Zijn er mensen die ook problemen ondervinden met het delen van mb’s na de update van de app. Bij mij werkt het niet , mijn kinderen worden al zenuwachtig.

KPN is er al een oplossing, ik ben vast niet alleen die dit zo ervaart.


Hallo,

 

‘Mijn KPN’ op computer/laptop en de app Mijn KPN op mobiel en I-pad werken voor geen meter sinds de ‘nieuwe/aangepaste website/app.

Er wordt niets geladen of het duurt eindeloos voordat er iets geladen is. Schiet weer lekker op.

Misschien eerst beter testen voordat het online gaat? 

 


Ja Peter, op de 1e vd maand wil ik Mb’s delen, zodat mijn lief ook verder kan. 


Zowel de nieuwe app alsook de website laat geen data zien…

Nu was de nieuwe app al een drama en kreeg ik geen gebruiksgegevens te zien, maar werkte het delen van MB’s via de website wel nog….

Waarom de eerste? Omdat je, als je meerdere abbo’s hebt er best eentje zonder data bundel kunt hebben en dan door het delen van MB’s je dochtertje toch op WhatsApp kunt laten.


Ik heb dat dus ook

Hij blijft alleen maar laden bij overzicht

Admin: post verplaatst naar actueel topic


Ik denk dat we na alle software ellende een leuke compensatie gaan krijgen voor einde van het jaar.

Ik sta op het punt weer terug naar Ziggo te gaan persoonlijk.

Admin: post verplaatst naar actueel topic


App en web versie werken geheel niet (ook niet traag)

 

Ik verlang eigenlijk een vorm van financiële compensatie na alle software ellende de afgelopen tijd!

Dus doe een aanbod om me als klant te houden want de emmer is vrijwel vol.


@Bosfor Heb je problemen met de webversie of de MijnKPN app? Zodra ik hier een antwoord op heb kan ik het voor jou doorzetten

@Macabeus en @RSimons Bedankt voor het bericht. Ik zal het gelijk doorzetten. 


Zijn er problemen met kpn app omdat hij niet laad en Ik hem dus niet kan gebruiken ..


Met beide


Zowel app als website werken niet. App blijft hangen met leeg scherm.  Website zegt na inloggen bij “mijn profiel”: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

 


Op dit moment wordt onderzocht hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen en we zijn daarom opzoek naar voorbeelden. Willen jullie een bericht achterlaten in dit topic met daarin het antwoord op de onderstaande vragen? Dan kunnen wij dit doorzetten.

  • Werkt de app of webversie van MijnKPN traag? 
  • Laat je gegevens achter in het KPN Forum profiel.

 

Tevens voegen we losse topics hierover samen met dit topic.

 

De mijn KPN app werkt bij mij ook niet, online versie werkt ook niet, wordt niks geladen.  Zelfde probleem bij orders en oom die ook KPN hebben. Profiel is ingevuld. 


Ervaar je problemen met delen van Mb's in “MijnKPN”?

 

Bel dan naar 0800-0402 (Klantenservice KPN) en vraag om een medewerker te spreken. Vertel je probleem en  iedereen die in je “Mijn KPN” Mb's delen app staat (familie) krijgt dan tijdelijk uit coulance 5 Gb gratis.  Het staat er binnen 1 minuut op!!!!!

 

  @Wolveman   : ik heb net gebeld maar hellemaal niks   5 GB    hoor  ,ik moet zo gaan werken en heb dan geen internet  , ze zeggen dat ze er volop mee bezig zijn en dat het later op de middag is opgelost dus dan maar werken zonder internet :(  


@Vikash ik kan me gegevens weer inzien in de app van MijnKPN. 
 

Mijn vraag aan deze leden in deze topic: “Kunnen jullie ook je gegevens weer zien?”


@Vikash ik kan me gegevens weer inzien in de app van MijnKPN. 
 

Mijn vraag aan deze leden in deze topic: “Kunnen jullie ook je gegevens weer zien?”


Duurt alleen dikke 50 seconden 🙈

 


@Vikash ik kan me gegevens weer inzien in de app van MijnKPN. 
 

Mijn vraag aan deze leden in deze topic: “Kunnen jullie ook je gegevens weer zien?”

 

    jawel hier ook weer, is nog wel langzaam ,   maar  kan ook weer MB,s delen   

 


@Vikash ik kan me gegevens weer inzien in de app van MijnKPN. 
 

Mijn vraag aan deze leden in deze topic: “Kunnen jullie ook je gegevens weer zien?”


Duurt alleen dikke 50 seconden 🙈

 

Bij mij nu ook! 😂 Het hapert geloof ik gewoon op de server van KPN. 


Ik ben ook de hele dag al bezig om mijn KPN te openen. Dan krijg na heel lang wachten , ‘facturen niet in te zien’ , dan weer ‘er is een nieuwe app beschikbaar’ maar mb’s delen niet mogelijk. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd geeft geen verbetering. Zo juist eindelijk mijn KPN ingekomen en mb’s kunnen delen. Daarna was het weer ontzettend lang voor ik er weer in kon komen!! GEEn storings melding kunnen vinden😡