Heb net een nieuwe ipad pro 13’’ gekocht maar kan niet inloggen op mijnkpn app. Website in chrome en safari werkt prima met zelfde account.. heb ww al gewijzigd. Cookies weggegooid. Op iphone werkt het nog wel.. op mn oude ipad ook geen success. Iemand nog ideeen?
Voor de volledigheid, de app zelf werkte nog gewoon op mijn oude ipad, na uitloggen kan ik echter niet meer inloggen. Wel op iphone app en browsers, alleen ipads werken niet. Heb er nu drie geprobeerd met twee verschillende kpn accounts. Zou iemand op zijn ipad willen uitloggen en inloggen?
De melding die ik krijg is
Deze gebruikersnaam en/of dit wachtwoord herkennen we niet. Na 5 verkeerde pogingen blokkeren we je account 15 minuten voor de veiligheid.
Ik heb hetzelfde op mijn gloednieuwe iPad Air.
Op de Desktop via de browser werkt het wel. Op de iPhone ook.
Maar niet op de iPad
Hier precies hetzelfde op mijn nieuwe iPad mini. Zelfde foutmelding. Inloggen wil niet en kan zo dus ook niet mijn eSIM activeren.
Wel gek dat jullie alle 3 problemen met aanmelden op de iPad ervaren, terwijl het op andere apparaten met dezelfde inloggegevens wel goed werkt. Op dit moment zijn er geen problemen bekend, maar ik ga de vraag uitzetten!
Inmiddels kan ik weer inloggen.
Jullie ook?
Denise, bedankt.
En mijn eSIM doet het ook. De fysieke sim zat in een Mifi router, en daar kon ik de activatiecode lezen.
Ja ik kan ook weer inloggen. Bedankt!
Er was inderdaad sprake van een storing op de iPad. Fijn om te lezen dat het inmiddels weer werkt!
Goed om te horen dat er inderdaad een iPad storing was. Dank voor de terugkoppeling.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.