Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN werkt niet meer op iPad Pro 13

• February 1, 2025
  • 10 reacties
  • 137 keer bekeken

Heb net een nieuwe ipad pro 13’’ gekocht maar kan niet inloggen op mijnkpn app. Website in chrome en safari werkt prima met zelfde account.. heb ww al gewijzigd. Cookies weggegooid. Op iphone werkt het nog wel.. op mn oude ipad ook geen success. Iemand nog ideeen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Er was inderdaad sprake van een storing op de iPad. Fijn om te lezen dat het inmiddels weer werkt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2025

Voor de volledigheid, de app zelf werkte nog gewoon op mijn oude ipad, na uitloggen kan ik echter niet meer inloggen. Wel op iphone app en browsers, alleen ipads werken niet. Heb er nu drie geprobeerd met twee verschillende kpn accounts. Zou iemand op zijn ipad willen uitloggen en inloggen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2025

De melding die ik krijg is

Deze gebruikersnaam en/of dit wachtwoord herkennen we niet. Na 5 verkeerde pogingen blokkeren we je account 15 minuten voor de veiligheid.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Ik heb hetzelfde op mijn gloednieuwe iPad Air.

Op de Desktop via de browser werkt het wel. Op de iPhone ook.

Maar niet op de iPad

• Nieuwkomer
  • February 2, 2025

Hier precies hetzelfde op mijn nieuwe iPad mini. Zelfde foutmelding. Inloggen wil niet en kan zo dus ook niet mijn eSIM activeren. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wel gek dat jullie alle 3 problemen met aanmelden op de iPad ervaren, terwijl het op andere apparaten met dezelfde inloggegevens wel goed werkt. Op dit moment zijn er geen problemen bekend, maar ik ga de vraag uitzetten!

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

Inmiddels kan ik weer inloggen. 
Jullie ook?
Denise, bedankt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

En mijn eSIM doet het ook. De fysieke sim zat in een Mifi router, en daar kon ik de activatiecode lezen.

• Nieuwkomer
  • February 3, 2025

Ja ik kan ook weer inloggen. Bedankt!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Er was inderdaad sprake van een storing op de iPad. Fijn om te lezen dat het inmiddels weer werkt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Goed om te horen dat er inderdaad een iPad storing was. Dank voor de terugkoppeling.