Skip to main content

Hi, wanneer is het weer mogelijk, juni 2023 zitten we nu,  om je mobiele abonnement te kunnen wijzigen via de App? Wanneer je doorverwezen wordt vanuit de app naar je klantportaal zie je nergens de mogelijkheid om je abonnement aan te passen, bij diverse collega’s geprobeerd en bij niemand werkt het op zowel IOS als Android, echt waardeloos dit voor iets waar je voor betaald.

 


@FloridaLex ik zie het nu ook. Toevallig eergisteren gekeken en toen kon het nog.


Hi @FloridaLex! Ik weet niet of dit een storing is of dat het bedoeld gedrag is. Ik heb dit voor je nagevraagd bij de juiste partij. Ik verwacht binnen een paar werkdagen reactie. Zodra die er is, laat ik het je hier weten! 🙂


Hi goedemiddag,

 

dan zou dit bedoeld gedrag zijn bij diverse mensen, aantal collega ‘s hebben exact hetzelfde en uw collega bij de KPN winkel in Hoofddorp heeft ook hetzelfde probleem. 


@Bram_ bij mij lukt het ook niet meer.


@Joep1965 ik heb het begrepen. Collega hier met een verlengbaar mobiel abonnement heeft hetzelfde. 

Ik verwacht begin volgende week uitspraak hierover. Tot die tijd, als je een wijziging wilt doen, is 0800-0402 de beste manier.


Het probleem is inmiddels opgelost.


Top dank jullie wel