Skip to main content
Vraag

Mobiel abonnement toevoegen aan mijn KPN lukt niet

  • 10 September 2024
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo, Ik heb een Mijn KPN omgeving voor mijn TV en internet. Nu wil ik daar een abonnement aan toevoegen: mijn data-abonnement van ons vakantiehuisje. Dan kan ik het bankrekeningnummer wijzigen, zoals ik ook voor mijn internetabonnement heb gedaan. Nu lopen daarom de incassos niet goed. Maar de simkaart van dit abonnement zit in mijn MIFI router ver weg op een andere locatie in NL en daarop kan ik dus geen SMS lezen. Het probleem dat als ik wil toevoegen aan MijnKPN dat KPN ter verificatie een SMS verstuurd naar het nummer. 

Mijn vraag is: hoe kan ik dit nummer toevoegen aan Mijn KPN, zonder een SMS verificatie. Kan dat ook middels een email (voor het mobiele nummer en MIjnKPN wordt hetzelfde emailadres al gebruikt), of een SMS naar het nummer dat gekoppeld is aan Mijn KPN? 

Ik wil dit graag opgelost hebben omdat ook het oude bankrekeningnummer (nog) gekoppeld is aan dit nummer. 

Nee @ACHofman 

Er is een verificatie nodig om vast te stellen dat jij de gebruiker van dat nummer bent. Dat gaat alleen via die sms.


Dank voor je reactie Ruud. Dat wist ik inderdaad, maar biedt geen oplossing. Alles is hetzelfde van dit mobiele nummer en MijnKPN: adres, e-mailadres, tenaamstelling, contact-telefoonnummer. Alleen dat is dus niet hetzelfde nummer als dit dataabonnement. 

Bij het aangaan van het abonnement is er abusievelijk niet gekoppeld, dat probeer ik nu te herstellen. Er moet lijkt me een andere manier zijn. 


Ik ken geen andere manier. Bel met klantenservice op 0800-0402, misschien kunnen die je helpen.


Reageer