Skip to main content

Mijn vader beheert op dit moment mijn mobiel onder zijn KPN account(gekoppeld). Hij is ook de persoon die direct het abonnement betaalt.

 

Als ik mijn mobiel nu aan mijn eigen KPN koppel, blijft hij dan op dezelfde manier de directe betaler voor mijn abonnement?

Ik wil namelijk mijn eigen toestel beheren en inzien maar niet dat ik opeens het abonnement moet bekostigen.

De moderator kan het bevestigen maar het abbonement is als het goed is gekoppeld aan een persoon met een rekeningnummer. Toevoegen aan mijn KPN kan misschien eventuele onderlinge voordelen doen kwijtraken maar dat kan een ander vast bevestigen.


Hoi @Ryan Dillmann. Welkom op ons forum! Begrijp ik het goed dat je een eigen KPN ID wilt aanmaken en jouw mobiele nummer daaraan wilt koppelen. Dat is mogelijk zonder dat het rekeningnummer automatisch wordt gewijzigd. Laat anders even jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel, dan kan ik het abonnement er even bij pakken. 


@Ryan Dillmann Je kan een eigen KPN ID aanmaken en jouw eigen mobiele abonnement daaraan koppelen. Jouw abonnement wordt dan automatisch ontkoppeld van het KPN ID account van jouw vader. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag. 


Reageer